חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אירוח בפורים: רעיונות למגשי אירוח חלביים לפורים

למה מומלץ מגשי אירוח חלביים לפורים?

חג הפורים מתקרב אלינו בצעדי ענק ונראה שמשנה לשנה קשה יותר ויותר להפתיע את האורחים באירועים הרבים שהחג מביא עימו.

ועם כל הכבוד למאכלים המסורתיים של עדות אשכנז וספרד כמו לביבות, סופגניות, דגים מבושלים, מרקים ותבשילים בשריים מסוגים שונים שמככבים בראש השנה, חנוכה ופסח, חג פורים הוא חג מעט קליל יותר שמקושר בעיקר למתוקים ואוזני המן, כך שעדיין צריך למצוא פיתרון מניח את הדעת לאירוח עצמו.

אחד הפתרונות היותר זמינים ונוחים מבחינה לוגיסטית מגיע בדמות  מגשי אירוח חלביים.

מגשי אירוח חלביים לפורים

מגשי האירוח החלביים של קייטרינג תמרים משלבים בין שימוש במיטב חומרי הגלם לבין טעם נפלא ואפילו שמירה על הגזרה (בין היתר ניתן להזמין לחם מחמצת ללא שמרים וסוכר והמאפים עצמם מיוצרים ללא שומן טראנס או מרגרינה).

יתרון נוסף של מגשי האירוח הוא שהם מתאימים גם לצמחוניים ואף לטבעונים הנמנעים מאכילת דגי ים וביצים, כשניתן להזמין מנות רבות ללא הרכיבים הללו.

בנוסף לכך, מכיוון שמדובר כאן על מגשי אירוח חלבי כשר, הרי שגם האורחים המסורתיים והדתיים יוכלו ליהנות מהאירוע ולא יצטרכו לוותר חס וחלילה על האוכל…

מלבד המאכלים המסורתיים כמו קרואסונים, כריכים או סלטים ים תיכוניים, ניתן גם להזמין מבחר של מנות מיוחדות ומזון גורמה כמו למשל רולים של סושי, פוקאצ’ה עם אנטי פסטי, מגש פילו עם גבינה ופלפל קלוי, קיש פטריות וכרישה, טורטיה עם סלמון ואבוקדו, לזניה פסטו, סלט פסטה עם קפרזה ומוצרלה וכמובן קינוחים.

כפי שניתן לראות, מגשי אירוח חלביים לאירועים בחגים השונים לא חייבים להיות חדגוניים ולמעשה רצוי לשלב בין מגשים מקטגוריות שונות על מנת שהמזון יהיה כמה שיותר מגוון ומזמין.

יתרה מזאת, ניתן אף לערבב בין מאכלים שונים מאותה הקטגוריה על גבי מגש אחד כמו למשל סוגים שונים של קינוחים או קישים.

במידת הצורך ישנה אפשרות להזמין כלי אוכל חד פעמיים וכך לאפשר את האירוח גם אם אין בנמצא מטבח או חדר שירות, אופציה שיכולה להתאים במיוחד לחברות ועסקים בסדר גודל בינוני.

לתפריט מגשי אירוח ומחירון לחץ כאן

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: