חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קינוח ליצ'י ומלון

קינוח ליצ’י ומלון

השילוב בין ליצ’י, מלון ונענע יוצר חגיגה של טעמים קרירים וטעימים בפה. בכל ביס מהקינוח הזה תרגישו כאילו אתם נמצאים על חוף אקזוטי, ופתאום החום והלחות יראו לכם לא כאלו נוראיים.
המתכון עצמו קל להכנה מהירה והוא פתרון נהדר לאורחים שמגיעים בהפתעה, בעיקר אם משתמשים בגרסה הכוללת שימורי ליצ’י, משום שאז אין צורך בהכנת סירופ סוכר אלא משתמשים במיץ שמגיע עם השימורים.
מבחינת כלי עבודה, המתכון דורש כף פריזיאן המוציאה כדורי מלון יפים, אך ניתן גם להגיש אותו כשהמלון חתוך לקוביות והליצ’י בשלמותם.

המצרכים

חצי מלון בינוני
חבילת ליצ’י טריים וקלופים או קופסת שימורי ליצ’י
חצי חבילת עלי נענע מנוקים מהגבעולים וקצוצים דק
רבע כוס סוכר לבן
רבע כוס מים
אפשרות למבוגרים – כף ליקר נענע

אופן ההכנה

קורצים מהמלון עיגולים באמצעות כף פריזאית, ומכניסים אותם לקערת ההגשה. אם משתמשים בליצ’י טריים, קולפים אותם ומכניסים לקערה. אם משתמשים בקופסת שימורים, שופכים לתוך הקערה את הליצ’י ושומרים את הנוזלים בקופסת השימורים.שופכים מעל את הנענע שקצצנו ואם רוצים מוסיפים גם את ליקר הנענע.

אם מכינים מליצ’י טרי, שמים בסיר את המים והסוכר, מערבבים על אש נמוכה עד שהסוכר נמס, נותנים לנוזל להצטמצם חצי דקה, מכבים את האש ומצננים עד לטמפרטורת החדר. שופכים מעל את סירופ הסוכר או את נוזלי הליצ’י המשומר, ונזהרים שלא יציף את המנה לגמרי, אלא רק יוסיף נוזלים ומתיקות לתערובת. מגישים במקום או מצננים לפני ההגשה.

חברת קייטרינג תמרים מתמחה בשירותי קייטרינג ומגשי אירוח מכל הסוגים, למסיבות ואירוח

 

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: