חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קייטרינג ליום הולדת - אירוח שהוא גם חוויה

מזמינים חברים ובני משפחה ליום הולדת? חוגגים בר או בת מצוה? אנחנו בקייטרינג תמרים שמחים להציע לכם כיבוד ליום הולדת למבוגרים או לילדים, אוכל משובח, מבחר מעולה ומהנה של מאכלים, מגשי אירוח, קינוחים ופינוקים לחגיגה שלא תשכח

קייטרינג לימי הולדת המתאים למבוגרים ולילדים כאחד

אנו מתאימים את התפריט לחוגגים, ומציעים כיבוד שמתאים ליום הולדת לקהל מבוגר וצעיר: קישים, סושי ודגים, מבחר מיני לחם, פוקאצ’ות, כריכים וטורטיות מגולגלות עם ירקות קלויים וממרחים, לזניה במילויים שונים, מאפים מופלאים – מתוקים ומלוחים, קובות בטעם של בית ועוד.

בעת שיחתכם איתנו, אנו נבנה יחד אתכם תפריט מנצח שיאפשר לכם ולמוזמנים ליהנות משפע של מטעמים אהובים, ושעושים טוב על הלב.

הקו המנחה אותנו בכל עת ושמלווה אותנו בשירות עבור כל לקוח ולקוחה, הוא השירות האישי. הידיעה שלכם ושלכן יש אוזן קשבת, אנשי מקצוע שיודעים כיצד לתבל את האירוע במיטב הקולינריה.

מבחר אפשרויות הגשה לרשותכם

מעוניינים בצוות של מלצרים ומלצריות שילוו את האירוע? בעמדות הגשה המתופעלות על-ידי צוות המגיש את הסעודה עבור המוזמנים והמוזמנות? או שמא במגשי אירוח שיאפשרו לכם להקים עמדת בופה נהדרת עם שפע של מגשי אירוח?

קייטרינג ליום הולדת מגיע בשלל צורות, ולהלן מבחר האפשרויות העומדות לרשותכם. אתם מוזמנים להתייעץ איתנו בכל שאלה.

מגשי אירוח

מגשי אירוח מצולחתים ומסודרים בקפידה יתרה. נראים נהדר, והטעם? ללקק את האצבעות.

המומחיות שלנו בקייטרינג תמרים היא בשילוח מגשי אירוח מן המטבח הישר אל האירוע! אנו מוציאים שליח במיוחד ממטבחי הקייטרינג הישר אליכם, בלי מעבר בין תחנות ובלי זמני המתנה ממושכים.

והתוצאה: שפע של מאכלים המגיעים בטריות נהדרת, הרגע יצאו מן המטבח! וקינוחים שזה עתה יצאו מהפריזר ומוגשים במרקם הנכון.

ניתן לבחור אצלנו מגשי אירוח החל מפינגר פוד, דרך קייטרינג חלבי משובח, ועד לקייטרינג בשרי עם מיטב הנתחים המובחרים.

עמדות הגשה

עמדות הגשה המתופעלות על-ידי צוותים מיומנים ומסבירי פנים.

תפאורה במיטבה שמכניסה הישר אל האווירה: כל עמדות ההגשה מגיעות במראה נהדר ששובה את העיניים ומשרה על כל האירוע אווירה שונה ומיוחדת במינה. ממש כמו אולם אירועים.

הצוות שלנו יודע כיצד לשרת נאמנה את הסועדים והסועדות, ולהבטיח חוויה נפלאה של טעמים. התיבול הסודי שלנו הוא תמיד חיוך 🙂

מלצרים להגשה

מעוניינים לערוך אירוע רב רושם עם מלצרים המגישים את המאכלים עד לשולחנם של המוזמנים והמוזמנות?

תוכלו להפוך את ביתכם, את החצר או גם מקומות שונים בחיק הטבע (ואתם מוזמנים להתייעץ איתנו על שפע של אפשרויות העומדות לרשותכם) לחצר אירועים קסומה ויוקרתית.

המלצרים ישרתו את הסועדים ויעניקו להם שירות איכותי ואישי יחד עם תפריטים מסודרים.

ומה עוד בתפריט?

קינוחים ובר קפה – אל מגשי האירוח שלנו ולכל שירותי הקייטרינג הנוספים, מצטרפים קינוחים מעולים ושתייה חמה וקרה. 

בין הקינוחים תוכלו ליהנות ממאפים מתוקים, מאפינס בטעמים שונים, מגשי עוגיות ופירות בחיתוכים יפים לעין, קינוחי כוסות חגיגיים כדוגמת מוס וסופלה, ועוד.

מגוון אפשרויות גם לצמחונים וטבעוניים

בתמרים אנחנו שמחים להודיע לכל לקוחותינו כי המטבח שלנו התמקצע יחד עם שפית טבעונית מומחית, בכל רזי המטבח המיועד לצמחוניים ולמקפידים על טבעונות.

תמצאו אצלנו שפע של אפשרויות מסלטים רעננים, מרקים חמימים, פלטת ירקות, מגשי פירות צבעוניים, גלילות חצילים ובטטה, ירקות אנטיפסטי, קישים משובחים ואפילו אפשרויות בשריות המבוססות על הצומח. 

לצד כל אלו, תמצאו עוד מגוון עשיר של קינוחים בכוסות, ועד מאפים, עוגות מתוקות, מוסים, עוגות קרם ועוד.

השירות שלנו באירוע יום ההולדת שלכם

בכל אירוע ואירוע אנחנו מציבים לעצמנו את המטרות הבאות ועומדים בהן בהצלחה 🙂

  • לחגוג בראש שקט – אנחנו עושים הכל כדי לאפשר לכם לחגוג וגם ליהנות, מבלי להתרוצץ ולעמול ובלי כל מיני התארגנויות, הכנות וסידורים מרובים מראש. באים פשוט כדי ליהנות, מבלי צורך לחמם מאפים, לדאוג למיחם מלא או להוציא עוד מגש של כריכים.
  • התאמה אישית אליכם – אנו מתאימים את התפריט למועד החגיגה, לעונה ולקהל האורחים. כמו כן, אנו מספקים בר שתייה חמה וקרה או שתייה אלכוהולית, פינגר פוד וקינוחים מעולים.
  • שירות עצמי או מלצרים באירוע – תוכלו להזמין את מגשי האירוח, הקייטרינג והכיבוד של תמרים בהגשה של מזנונים מעוצבים, עם שירות של מלצרים מטעמנו, או ככיבוד בשירות עצמי (המגשים מגיעים מוכנים להגשה, ללא טרחה).
  • קייטרינג לימי הולדת מגוון שמתאים לכל סועד – האוכל של קייטרינג תמרים מושקע, כשר (גם למהדרין, על פי הצורך), ועם אפשרויות לצמחונים וטבעונים.

בניית תפריט בהתאמה אישית

בקייטרינג תמרים אנו שמחים להציע ללקוחותינו מבחר עשיר של מטעמים שונים אשר יכולים ללוות את יום הולדתם של האנשים היקרים ללבכם.

באפשרותכם למצוא מגוון עשיר ורחב של אפשרויות למטעמים בשריים, חלביים, צמחוניים וטבעוניים. לבחור בין מנות עיקריות לארוחה גדושה בכל טוב, ועד למנות קלילות לחגיגה כגון כריכים, קישים ושלל פשטידות לבחירה.

לא בטוחים באיזה קייטרינג ליום הולדת לבחור עבור האנשים חשובים לליבכם? לצד המנות השונות הנמצאות באתרנו, אנו מזמינים אתכם ואתכן ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר, ואנו נעמוד לשירותכם למען בניית תפריט קולינרי שיתאים במדויק אל החגיגה.

שאלות נפוצות בנושא קייטרינג ליום הולדת

ניתן לבחור בין קייטרינג הכולל עמדות הגשה ומלצרים, לבין מגשי אירוח.

הקייטרינג מתאים לכולם ואנו מציעים תפריט חלבי, בשרי, טבעוני וצמחוני. הכל בשפע ועם מגוון מנות פתיחה, עיקריות וקינוחים.

למרבית הפניות הבקשות שירותי קייטרינג מיידיים, אנו יכולים להיענות.

השירות הוא בכל רחבי הארץ.

אז על מה דיברנו כאן 🙂

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: