חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קייטרינג למסיבת רווקות בלתי נשכחת

קייטרינג למסיבת רווקות מקפיץ את האירוע ומוסיף לו טעם, אווירה ואיכות. רוצות לחגוג עם כמה שפחות טרחה וארגונים, בראש שקט ובידיעה שיש מי שדואג לכיבוד, לאוכל ולשתייה? אנחנו בקייטרינג תמרים נשמח להתאים לכם אירוח טעים, חגיגי ומושלם למסיבת הרווקות! ושיהיה במזל טוב!

קייטרינג למסיבת רווקות - כל היתרונות​

החתונה בפתח, האירוע מתוכנן לפרטי פרטים, הזמנות, סידורים, אישורים… ובתוך כל זה, יש ערב אחד שבו כל ההכנות מונחות בצד, ערב של פינוק, חגיגה ושמחה, רגע לפני הערב הגדול – מסיבת הרווקות. במסיבת רווקות מתכנס בדרך כלל מעגל נשים קרובות וחברות של הכלה, לאירוע מושקע ומשמח. רוצות לחגוג בשקט, בלי יותר מדי כאבי ראש, הכנות וסידורים?

  • אתן לא סוחבות סירים, קערות, סלטים שנובלים בדרך. כל האוכל מגיע חם, טרי, מזמין ומגוון.
  • ניתן להתאים את סוג האירוח לאופי האירוע – לאירוע בטבע נתאים מגשי אירוח שכוללים כריכים, פינגר-פוד שאינו מלכלך וניתן להחזיק בידיים וכדומה. לאירוע מרובה משתתפות, שאורך שעות ארוכות, נתאים ארוחה עשירה, עם מגוון רחב של מנות, וקשת רחבה של טעמים וסגנונות בישול.

יש לכולן – אנחנו בתמרים דואגים שכל אחת מהחוגגות במסיבת הרווקות תוכל ליהנות מהאוכל! כי אנחנו מציעים אוכל מגוון ומנות עשירות בטעמים.

 ניתן להזמין קייטרינג חלבי צמחוני או טבעוני, והכל כמובן כשר למהדרין!

אוכל למסיבת רווקות - לנשנש פינגרפוד ומגשי אירוח מפנקים

אנחנו שמחים לתת לכן כאן טעימה מהאוכל המפתיע, הטעים והאסתטי שאנו מציעים כקייטרינג למסיבת רווקות:

  • מגשי אירוח עם מאפים – קישים קטנים ומושקעים, גראטן תפוח אדמה ובטטה, פוקאצ’ות, טורטיות מגולגלות, מאפים קטנים בניחוח בלקני או עם תוספות של ירקות, לביבות וקציצות של ירקות, ואפילו קובה דלעת או סלק – הכל טרי וטעים.
  • מגשי אירוח של כריכונים – כריכים מלאים במגוון מילויים – גבינות, ממחים, ירקות, חביתות, סלט ביצים או ירקות קלויים, ואת כל העושר הזה ניתן לקבל בתוך מבחר מאפי לחם טריים טריים – מיני ג’בטות, לחם קסטן, לחמניות קטנות ואפילו כריכונים בתוך קרואסן.
  • מגשי פירות – פירות העונה חתוכים, שטופים ומסודרים במניפת צבעים, בשילוב של גבינות או תוספות אחרות, לבחירתכן.
  • מגשי ירקות טריים – פלטת ירקות טריים חתוכים – עשירה וצבעונית, עם ירקות טריים ונגיסים, לצד מטבלים כיפיים.
  • מגשי סושי – מגשים של סושי כשר בהכשר בד”ץ, מסודרים יפה יפה, עם תוספות נפלאות ויפות לעין של אורז עטוף בפסי בטטה כתומים, אבוקדו, ירקות, גזר, אצות, וכל התוספות הנלוות – וואסבי, סויה, פיסות ג’ינג’ר כבוש וכל השאר. ניתן להזמין גם מגשי סושי עם דגים טריים, וגם סושי צמחוני או טבעוני.
  • קינוחי כוסות – קינוחים עשויים בקפדנות, מרהיבים ביופיים ונפלאים בטעמם, בשילובים של שוקולד, גבינות, עוגות פרי, מוסים, פטיפורים ועוד.

איכות, אווירה וטעמים משכרים​

נוסף על האוכל המעולה והצבעוני שלנו, אנו מציעים את כל מה שמסביב – אווירה, איכות, שירות מקצועי ומנוסה, נעים וקשוב, ללא פשרות, וגם פינוקים נוספים:

  • קינוחים מעולים – עוגות, עוגיות, מאפים, פרלינים, שוקולדים וכל מה שתבחרו, כי צריך לצאת לדרך ולהגיע לחתונה עם טעם מתוק בפה!
  • בר של שתיה חמה או קרה – בדיוק על פי רצונכן וטעמכן – משקאות קלים, חמים, קרים, מוגזים, שייקים, מיצי פירות וכל מה שתרצו, מתאים לעונה, מרענן וטעים.
  • בר שתיה אלכוהולית – אם החלטתן להתפרע או סתם ללוות את האירוע בכוס סנגריה, פונץ’ או יין טוב – נשמח להציע בר אלכוהולי מעודכן ומגוון.
  • מזנונים מעוצבים עם הגשה נעימה שמותאמת לאירוע, בדיוק כפי שתבחרו.

שאלות - תשובות

בהחלט כן,

יש לנו קייטרינג צמחוני וחלבי נהדר וגולת הכותרת היא שגם התמחנו עם שפית מקצועית בתחום הקולינרי הטבעוני.

כל המוזמנות ייהנו ממאכלי גורמה נהדרים וערבים לחך.

עיקר הפעילות שלנו טמונה במגשי האירוח, ותיהנו ממגשי אירוח מצולחתים כהלכה, עם נראות נהדרת וטעמים נפלאים.

ממנות ראשונות, דרך משניות ועד לעיקריות וקינוחים 🙂

אנו פעילים בכל רחבי הארץ.

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: