חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חתונות ואירועים בטבע

חולמים על אירוע בטבע וחוששים שהמקום הפתוח יפגע באיכות האירוע? דברו איתנו! יש לנו המון נסיון, ידע והיכרות עם פינות טבע קסומים, שיהפכו את האירוע שלכם לסיפור אגדה.

זה בטבע שלנו

לכל אחד יש את אירוע החלומות שלו, החתונה שהוא מדמיין בעיני רוחו, המסיבה החלומית שהיה רוצה לעצמו.

כשהחלום הזה מתקשר לטבע, אצל רבים עולה החשש שמא הלוקיישן לא יהיה מספיק נוח, שהמחסור בנקודות חשמל או מים זורמים יפריע לאירוע ושדרכי ההגעה והגישה לאירוע בטבע יקשו על חלק מהאורחים.

בשביל זה אנחנו כאן! כדי להגשים לכם את החלום ולהבטיח לכם אירוע ברמה הגבוהה ביותר, בתנאים נוחים ומעל הכל, מבלי לוותר על החלם לקיים אירוע בטבע, במקום פתוח וקסום, תחת כיפת השמיים שמהווה את התפאורה המושלמת לכל אירוע, כולל חתונה חלומית, רומנטית ומקסימה.

הפקת אירועים בטבע דורשת נסיון רב, היכרות עם תנאי השטח ואת הכלים הנדרשים כדי להפיק אירוע נוח, נעים, ושיספק את כל הצרכים, ממש כמו באולם אירועים. ואת זה אנחנו יודעים לעשות, עם שנים רבות של נסיון והפקת אירועים בשטח.

האמצעים העומדים לרשותנו מאפשרים לנו לתכנן אירוע מושלם, עם אמצעי הגברה, חימום האוכל, הצללת המקום, ארגון מקומות ישיבה ושולחנות וכל מה שנדרש כדי שאתם והאורחים שלכם תחושו בנוח, לא יחסר לכם דבר ותיהנו מהשילוב המופלא של אירוע איכותי עם הטבע המקסים.

גלריית תמונות של אירועים וחתונות בלוקיישנים בטבע מבית קייטרינג תמרים

חתונה בטבע – כשאמא אדמה מספקת את התפאורה

אם נתקלתם בלוקיישן יוצא דופן באחד מהטיולים שלכם ואמרתם לעצמכם “פה הייתי רוצה להתחתן”, דעו לכם שעם קייטרינג תמרים החלום יכול להתגשם.

אתם מתחילים לחשוב איך תוכלו להפוך את פינת הטבע הקסומה שהתאהבתם בה למקום לעריכת חתונה, ואנחנו כבר בודקים עבורכם את כל האופציות ומה נדרש כדי להפיק את האירוע.

ומה באמת נדרש? ראשית, אנו בודקים אם המיקום הוא מספיק מבודד כדי להשמיע בו מוזיקה מבלי להפריע את מנוחת השכנים.

אנחנו גם בודקים את דרכי הגישה למקום, עד כמה הוא נוח לכולם, ויכולים גם להמליץ על מקומות נפלאים שאנו מכירים, עם נגישות נוחה ומראות מדהימים.

עוד אנחנו מוודאים כיצד לעצב את המקום, באופן שישתלב עם הטבע, כולל תאורה מותאמת, פינות ישיבה במראה טבעי, ומיקום השולחנות ועמדת הדי ג’י.

נתון חשוב נוסף הוא שעת האירוע.

האם זה אירוע יום או אירוע ערב? התפריט משתנה בהתאם לשעת האירוע, כאשר ביום יכול להתאים תפריט חלבי וקליל יותר, עשיר בטעמים, מגוון, צבעוני וכמובן כשר, בעוד שבשבעות הערב ניתן לחשוב על אופציות אחרות, איכותיות, כשרות ומותאמות לקונספט, לאופי ולסגנון האירוע.

אירועים ומציאת לוקיישנים בשטח זו המומחיות שלנו

המדינה שלנו מלאה באין ספור פינות טבע קסומות, שלא רבים מכירים ואנחנו כן.

ישנם לוקיישנים מיוחדים, פתוחים, עם תפאורה משתנה, החל מערימות חציר, דרך כרמים ופרדסים וכלה בנוף הררי ומדברי.

חשוב שהלוקיישן יהיה נוח להגעה, נוח להתמצאות, ממוקם באמצע הדרך כך שיתאים לרוב האורחים, ויכיל את כל האמצעים שיספקו נוחות מרבית.

חלק מאמצעים אלו הם מקומות חניה נוחים, נגישות, גם למבוגרים או בעלי מוגבלויות, תאורה נוחה שתאיר את המקום, במידה והאירוע מתקיים בערב ומקום נוח לקיים את הריקודים.

אם אין מקום כזה, אנו דואגים לבמה מיוחדת עליה תוכלו לפזז בנוחות מרבית.

את האוכל אנחנו דואגים לספק טרי, שמור היטב, עם כל אמצעי הקירור והחימום הנדרשים לשמירה על טריותו ואיכותו.

יש לנו את הנסיון להגיע למקומות מרוחקים עם כל הציוד הנדרש להבטחת ארוחה מפנקת, טעימה, מיוחדת וכשרה, גם אם האירוע מתקיים באמצע שום מקום.

כל הרעיון של חתונה בטבע הוא האווירה והייחוד.

עם העיצוב הנכון, המתכתב ומשתלב עם הטבע, התאורה המתאימה והכיבוד הטעים, מובטח לכם אירוע של פעם בחיים.

יש לנו את היכולת להפיק אירוע מושלם, בו ייכנסו לפעולה כל החושים, מראייה, דרך מגע, ריח ועד טעם. אופן הגשת המאכלים ישתלב אף הוא עם אופי האירוע, ויהפוך לחלק בלתי נפרד ממנו.

הפקת חתונה בטבע מורכבת מפרמטרים רבים, החל ממציאת הלוקיישן המתאים, דרך עיצוב המקום והאווירה, אספקת התאורה ושאר האמצעים החיוניים, וכלה בכיבוד מושלם, מושקע וטעים. 

יש לנו את הנסיון והידע להפיק אירוע ייחודי, יוצא דופן ובעיקר מותאם במדויק לדרישות ולחלומות שלכם, אירוע שיהפוך לשלכם בלבד, ואין שני לו.

אירועים וחתונה בטבע – מחירים

מחירי הפקת חתונה בטבע משתנים בהתאם לפרמטרים השונים, כמו המיקום, הצורך להוסיף אביזרים שאין במקום, למשל גנרטורים במקום נקודות חשמל, שירותים ניידים וכדומה, מספר האורחים וסוג ההסעדה.

מה שאנחנו כן יכולים להבטיח הוא התחשבות מלאה בתקציב שלכם, ומציאת פתרונות שיתאימו לצרכים ולציפיות שלכם. עם קייטרינג תמרים לא תצאו מאוכזבים, ויחד עם צוות ההפקה שלכם נתאים אירוע מושלם לתקציב שלכם.

קייטרינג תמרים מתמחה בהפקת חתונות ואירועים בטבע. יש לנו את הידע והכלים להפיק אירוע מדויק, שיהפוך את החלום שלכם למציאות. 

עם מוניטין של שנים רבות והפקת אירועים רבים, אנחנו יכולים לעמוד בציפיות שלכם ולספק אירוע בלתי שגרתי, שונה ומיוחד. נשמח לשבת אתכם, להבין מכם איך אתם מדמיינים את האירוע שלכם, ולתכנן יחד אתכם אירוע קסום בטבע.

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: