חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אולם אירועים לחתונה במרכז

אחת הבחירות הקשות והמורכבות ביותר בתכנון חתונה הוא בחירת המקום לאירוע. יש כל כך הרבה פרמטרים שיש להתחשב בהם והרצון הו אתמיד לדייק את הבחירה, כך שתתאים עד כמה שניתן להעדפות האישיות, למיקום, וכמובן לתקציב. אז איך בכל זאת תצליחו לבחור אולם אירועים לחתונה במרכז?

אולם או גן? לבחור נכון

למיקום האירוע יש חשיבות רבה. לכל אולם אירועים יש את האופי שלו, התפאורה המיוחדת לו וההתאמה שלו לטעמם של האורחים. לפני שאתם מתחילים בחיפושים, חשוב שתשבו ותגיעו ביניכם להבנות על קונספט האירוע, אופיו וגודלו. האם יהיה ברובו עם אורחים צעירים? האם נדרשת גישה נוחה למקום לטובת המבוגרים שבחבורה, מה חשוב לכם שיבלוט במקום ועם מה תוכלו לחיות בשלום, או להתפשר, גם אם לא יקלע במדויק לטעמכם.

בנוסף, הגישה הרווחת היא שאולם אירועים מתאים בעיקר לאירועים המתקיימים בסתיו או בחורף. למעשה זה לא מדויק. ניתן למצוא היום אולמות אירועים שנותנים לכם להנות מכל העולמות ביחד ומשלבים באולם גנים מטופחים ומרהיבים בהם נערך החלק הראשון של האירוע כמו קבלת הפנים, הבופה והחופה. כך המוזמנים שלכם יוכלו להנות מחופה מרגש באווירה כפרית כמו שגן מספק.

יתרון נוסף באולם אירועים על פני גן הוא שאולם מתאים לכל העונות וימות השנה, אם מדובר באירוע בחודשי הקיץ הישראלי החם והלח חגיגיה באולם ממוזג רק תעזור לאורחים שלכם לעשות שמח, להשתגע ולשרוף את הרחבה, וכשמדובר בחתונה בחודשי הסתיו או החורף אין את החשש והפחד ממזג אוויר גשום.

למה לחגוג במרכז?

המרכז כשמו כן הוא – מרכז המידה מה שהופך אותו למיקום אידיאלי עבור זוגות שהמשפחות שלהם מגיעים מקצוות הארץ ובעצם זו האלטרנטיבה הטובה ביותר עבור כולם. אך מלבד היתרון במיקום המושלם אולמות אירועים במרכז ידועים כאולמות שנותנים חוויה קולינרית שונה ומשובחת שמתחילה בניחוחות, ממשיכה למנות מהפנטות ביופיין וממשיכה לביס חלומי עשיר בטעמים שאי אפשר לשכוח.

כמו כן חיפוש אחר אולם אירועים במרכז צריך להתחשב בכל שאר התכנונים שלכם לאירוע: האם האולם שלכם עובד עם רשימת ספקים ספציפית או שהוא פתוח עבור כל ספק, האם מותר להביא בר חיצוני? האם יש דמי חליצה? כיצד האולם מגיש את האוכל במזנון פתוח או בהגשה לשולחן?

ככל שתשאלו יותר שאלות לפני שתסגרו, כך יהיה לכם יותר קל לנהל, להפיק ולשלוט בתקציב שלכם לאירוע.

והכי חשוב שיהיה במזל טוב!.

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: