חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה חשוב שיהיה בקייטרינג בחתונה בחורף?

מאמר אורח

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לערוך חתונה בחורף, משום שמדובר בדרך מצוינת לא רק לחסוך בהוצאות הבסיסיות של האירוע, אלא גם ליצור חוויה מיוחדת יותר, להתאים את כל פרטי האירוע להעדפות האישיות של בני הזוג ולרדוף פחות אחרי ה”גימיקים” שכולם עושים, אך לא תמיד נהנים מהם בעצמם.

הדרך הטובה ביותר להבטיח חתונה בחורף שתענה על כל הציפיות של כל המעורבים היא לגשת לעניין ביצירתיות ולשים לב למאפיינים החשובים באמת – ואין דבר חשוב יותר באירוע מאשר האוכל ואיכותו.

מדוע כדאי להזמין קייטרינג לחתונה בחורף?

כאשר מארגנים חתונה, אחת השאלות החשובות ביותר היא האם להזמין שירות קייטרינג לחתונה או לסגור אולם שכבר יש בו קייטרינג.

באופן טבעי, נראה שפשוט יותר לסגור עסקה שבה “הכל כלול”, אך בפועל – פעמים רבות עדיף להשקיע את הזמן ואת המאמצים הדרושים על מנת ליצור את מכלול השירותים המושלם שיגרום לאורחים שלכם ללקק את האצבעות ולהיזכר באירוע שלכם בחום ובאהבה לאורך שנים ארוכות.

מאפייני האיכות של קייטרינג לחתונת חורף

אז מהם המרכיבים שבלעדיהם אי אפשר לארגן חתונת חורף בשום פנים ואופן?

חשוב לזכור שחורף הוא התקופה הקרה בשנה, ועל מנת לערוך בה אירוע שבאמת יספק את כולם, חשוב לדאוג למאכלים חמים, מחממים ומפנקים – בין אם מדובר בקייטרינג בשרי, חלבי או טבעוני.

דרך אגב, כיום מומלץ למצוא את הקייטרינג שדואג לכולם, על מנת שאף אחד לא ישאר רעב.

בסביבה של כל אחד מאיתנו נמצאים הצמחונים והטבעונים וגם אלה שאינם אוכלים גלוטן או רגישים ללקטוז המצוי בחלב.

בכל קייטרינג יש לדאוג למאכלים שיוכלו להתאים לכולם, אך בחורף זה חשוב במיוחד, משום שהקור גורם לכולנו להיות רעבים יותר, ואנשים רעבים ובלתי מסופקים הם ממש לא הקהל שתרצו לראות בחתונה שלכם.

כמובן חשוב גם לחשוב מראש על עגלת קפה או בר קפה עם קפה איכותי שכמובן תספק גם תה חם ואולי גם משקאות חמים מפנקים נוספים.

כך תצרו קייטרינג בלתי נשכח לאירוע שלכם

על מנת ליצור את פתרונות הקייטרינג הטובים ביותר עבור האירוע שלכם, יש למצוא את המומחים שמבינים את הראש שלכם ושל האורחים שלכם.

כדאי מאוד לבדוק את התגובות האינטרנטיות שהשאירו לספק קייטרינג כלשהו באופן כללי, ועבור שירות שהוא נתן עבור חתונות חורף באופן ספציפי.

בנוסף, לפעמים מספיק להציץ בתפריט ובתמונות על מנת להבין האם מדובר בפתרון מתאים עבורכם או לא.

הדרך לבדוק היא פשוטה ביותר: אם התאבון שלכם מתעורר כשאתם מסתכלים על התמונות ואתם כבר מדמיינים את עצמכם מתענגים על הסטייק או על הקיש שמוצג בתמונה – סימן שזה בהחלט משהו שכדאי לבדוק.

בשלב הבא יש לבצע טעימות, כמובן, על מנת לוודא שהטעם אינו מדשדש מאחורי התמונות ושהוא אכן מספק את החוויה המובטחת.

מומלץ גם לא להגיע רעבים מדי, משום שתחושת רעב נוטה להקנות לאוכל תחושה של טעם יותר טוב ממה שיש לו באמת, וכדאי גם להגיע לפחות עם בן או בת הזוג ומומלץ עם עוד בן משפחה, על מנת לבדוק שהטעמים אכן מעולים.

בתאבון!

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: