חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קייטרינג חלבי לאירועי חברה

חברות ועסקים רבים בוחרים בקייטרינג חלבי לאירועי חברה, בשל היותו פתרון נוח וקליל, המאפשר למגוון הרחב ביותר של עובדים להנות מהמזון המוגש בהרמת כוסית או באירוע, ולמזמיני הקייטרינג להרוויח יתרונות רבים.

קייטרינג לאירועי חברה – קייטרינג שמתאים לכולם

אחד היתרונות המשמעותיים של קייטרינג חלבי הוא העמידה בתנאי הכשרות של רוב האנשים.

בעוד שכשרות השחיטה משתנה בין אדם מאמין למשנהו בהתאם לקהילה אליה הוא שייך, דרגת הכשרות של אוכל חלבי מאפשרת לרוב האנשים המאמינים להנות מקייטרינג חלבי כשר מבלי לדקדק בציציות, דבר הנותן פתרון לטווח רחב של אוכלוסיה.

קייטרינג חלבי לאירוע חברה מספק פתרון גם עבור הצמחונים שבחבורה, ומאפשר לא להוציא אותם מן המשוואה.

במסגרת קייטרינג חלבי, מוגשים גם פשטידות, סלטים ומאפים שאינם כוללים גבינות, והללו מאפשרים גם לרגישים ללקטוז או שונאי מוצרי החלב להנות מהמבחר המוצע באירוע.

אוכל אצבעות מגוון

באירועי חברה רבים, השאיפה המבוקשת היא לאוכל אצבעות, כזה שאינו יוצר המון לכלוך, צלחות ובלאגן, ואינו מצריך ישיבה לצורך אכילה.

האופציות לאוכל אצבעות במסגרת קייטרינג חלבי מגוונות מאד, והן משלבות בין ירקות, פשטידות וקישים אישיים, מיני גבינות וסלטים, ברוסקטות ואפשרויות מגוונות נוספות.

קייטרינג חלבי משדר יוקרתיות, ותחושה ייחודית, שכן הוא כולל גבינות מעניינות, לחמים טובים ומיוחדים, אנטי פסטי ומבחר מהירקות הטובים והיפים ביותר של העונה.

טעם מתוק בפה

קייטרינג חלבי מאפשר לכם להזמין מבחר קינוחים על בסיס שמנת, שוקולד, עגלת גלידה ודברים טובים נוספים, בכדי לפנק בהם את העובדים.

בכדי להעניק טעם טוב באמת לאירוע, יש צורך בקינוחים איכותיים, ומה יותר טעים מקינוחים חלביים?

לאכול מבלי להרגיש כבדות

יתרון נוסף משמעותי של קייטרינג לאירועים עסקיים חלבי נובע מהיותו קל יותר.

אוכל חלבי אינו מכביד על האוכל ואינו יוצר תחושה של כבדות.

כתוצאה מכך, עובדים שהשתתפו באירוע חברה ואכלו בו, אינם סובלים מעייפות ויכולים לחזור לעבודתם באותה מידת יעילות, ואולי אפילו טיפה יותר, בשל מצב הרוח הטוב.

קייטרינג לאירועי חברה של תמרים, מציע שירותי קייטרינג חלבי משובח.

אנו נשמח להעמיד לרשותכם את המבחר, הידע והמקצועיות, בכדי להפיק עבורכם אירוע חברה בלתי נשכח, שישאיר טעם טוב בפה, שמחה בלב, ואת התמורה הטובה ביותר עבור ההשקעה.

קראו עוד על הקייטרינג החלבי של תמרים >>

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: