חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משאיות אוכל או פוד טראק – אירועים מיוחדים ומפתיעים

כל מי שנמצא בשלב תכנון אירוע כמו חתונה, בר מצווה לילד או ברית בודק את אפשרויות המגוונות בין אולם אירועים או אולי גן אירועים, בין קייטרינג המקום או להזמין קייטרינג חיצוני ועוד המון בחירות שונות אחרות. במאמר זה תוכלו לבחון בעצמכם כמה דרכים לשדרג את האירוע שלכם עם מעט יצירתיות, כמו להזמין פוד טראק או משאיות אוכל בעברית שיגישו את המנות לאורחים שלכם בצורה מיוחדת או שוזרת פרחים ליצירת אווירה כפרית פרחונית וקלילה.

תכנון מוקדם יעזור לכם

ישנם אירועים שקל לתכנן מראש ואפילו מומלץ לתכנן מראש. חתונות, בר / בת מצווה, ימי הולדת עגולים קל לכנן מראש. אנחנו יודעים שזה בסביבות חודש כזה או אחר וזה יעיל מאוד מול הספקים השונים לשריין את מקומכם. בריתות למשל הם פחות מתוכננים ויש הבוחרים לעשות את הברית בנפרד ממסיבת התינוק הנולד כדי שיהיה להם מספיק זמן להתארגן ולפעמים בעקבות אילוצים שנקרים בדרך.

אוכל איכותי וטרי

אם אתם בוחרים להזמין את המנות מהקייטרינג של המקום ובין אם אתם בוחרים להזמין קייטרינג חיצוני שיספק עבורכם את המנות במקום האירוע, עליכם לבדוק דבר אחד עיקרי והוא טריות ואיכות המנות. הזמינו פגישת טעימות עם בעל המקום או עם הקייטרינג וודאו כי אתם מרוצים מהמנות. במקרה של קייטרינג חיצוני, וודאו תחילה עם המקום שאינכם מחויבים להזמין את המנות לאירוע רק מקייטרינג הבית. בכל מקרה, בשני המקרים תשאלו על צורות ההגשה, האם המנות מוגשות בצורה יצירתית או בצורה המסורתית. פוד טראק הן דרך יצירתית משעשעת ויפהפייה להגשת מנות באירועים שונים.
רחבת ריקודים תוססת

באירועים רבים בעלי השמחה רוכשים רעשנים, משרוקיות, כובעים ועוד כדי להכניס את האורחים לאווירת מסיבה. את אותם אלמנטים ניתן לרכוש במחירים זולים והם בהחלט מעניקים לאורחים חופש להשתעשע ולרקוד בחופשיות. מומלץ מאוד להוסיף לרחבה.

קבלת פנים פרחונית

לחתונות ולבת מצווה אפשר להזמין שוזרות פרחים המעניקות קישוטי פרחים טריים וצבעוניים לאורחות. קישוט קטן לשיער או קשת פרחים צבעוניים תמיד נותנים תחושה טובה ולגברים ניתן להוסיף זר לג’קט או לחולצה.

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: