חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שייקים מרעננים וקלים להגשה

הם מרעננים, טעימים במיוחד, יכולים להיות מפתיעים בשילובים שלהם והכי חשוב קל נורא להכין אותם. שייקים הם אולי הסמל הכי מובהק של נופש, חיים טובים ואנינות טעם. כמה נפלא שקל נורא להכין אותם, וכל מה שצריך זה להצטייד במספר חומרי גלם שנגישים בכל ירקנייה וסופר, מספר מיצים ובלנדר.

5 מתכונים לשייק פירות מרענן

אתם מארחים מוזמנים אצלכם בבית או בחצר? וודאי שניצבת בפניכם מלאכת בישולים לא מועטה כלל. אז כדי להקל ולו במעט על המלאכה הרבה המצופה לכם, ריכזנו עבורכם 5 מתכונים ומלצים לשייקים מרעננים ונפלאים.

לצד הטעמים הנהדרים שלהם והעובדה שהם אינם מצריכים זמן הכנה ממושך, שייקים הם משביעים, מזינים ונראים נהדר עם שפע של צבעים. ניתן להגיש אותם בדרך מהפנטת במיוחד, והם אפילו יכולים להקל קצת ולאפשר לכם להפחית במספר המנות שתכננתם. שהרי הם חלק בלתי נפרד מההצגה.

שייק תות-בננה (חלבי)

הוא אולי לא מקורי במיוחד, אבל בדיוק כמו שבקייטרינג בשרי מספיק שנשים מלח ופלפל כדי שהבשר העשיר ורווי המיצים יהווה חגיגה של טעמים בחך, כך גם השייקים הפשוטים ביותר, הם אלה שיכולים להפוך למסמר של הערב.

המצרכים: 1 בננה, 1 כוס מלאה בתותים, 1/2 כוס של יוגורט או חלב, 2 כפיות דבש (מומלץ דבש לא מעובד לטעם עשיר יותר), קורט של קינמון וכוס של קוביות קרח.

אופן ההכנה: שימו לב שבמרבית הבלנדרים המתקדמים יותר, יש לכם אפשרות ממש לבקש שהטחינה תהפוך את שילוב הפירות לשייק. אם מדובר בבלנדר פשוט יותר, אז חשוב לבצע את הטחינה באמצעות פעימות. כל כמה פעימות בדקו שהשייק מוכן ושהוא שומר על הסמיכות שלו.

חגיגת פירות יכולה לבוא בשלל צורות. הנה דוגמה לקיאק הפירות שלנו:

שייקים מרעננים וקלים להגשה

שייק אפרסק, מנגו ובננה (חלבי)

מנגו בננה ומלון! רגע? אפרסק? כן. הוא אולי לא הפרי הכי דומיננטי מבחינת הטעמים שלו, אבל הוא יודע להוסיף טעמים עשירים במיוחד, שאפילו יעוררו את הסקרנות של המוזמנים שלכם. אם מתחשק לכם לגלות את המתכון הסודי, אנחנו מזמינים אתכם לעשות זאת בשמחה ;). שכולם ייהנו מהטעם הנהדר.

מצרכים: כוס מלאה באפרסקים טריים חתוכים, כוס מלאה קוביות מנגו (רצוי לחתוך אותן מראש ולהקפיא כדי להשיג אפקט מרענן יותר), 1 בננה קלופה, 1 כוס של יוגורט, 1/2 כוס של קוביות קרח, סוכר אופציונלי (מומלץ להכין ללא סוכר, לבחון אם הטעמים לטעמכם או אם כדאי להוסיף קצת סוכר בהדרגה).

אופן ההכנה: לאור העובדה שהמנגו קפוא, משך הטחינה צריך להיות קצת יותר ארוך. זכרו לשמור על טחינה שמבוססת על פעימות ולא פעם אחת. כאשר אנחנו טוחנים את הפירות בפעם אחת ארוכה, המרקם עלול להיות יותר מיץ מאשר שייק סמיך.

שייק מלון וליים

שייק נפלא עם טעמים מתוקים מאוד חזקים. המתכון שלנו משלב גם הוספה של מספר כפות סוכר, אך אנחנו בהחלט ממליצים לטעום לפני ולהוסיף את הסוכר לפי טעם אישי. יש מי שימצא את השייק למאוד מתוק וחזק. זאת פצצת אנרגיה נפלאה שיכולה בהחלט להרים את המסיבה 🙂

מצרכים: 2 כוסות של מלון מזן קנטלופ (הכתום), 1/2 כוס של מיץ ליים סחוט, 3 כפות סוכר, 1/2 כוס מים ו-1 כוס קרח.

אופן ההכנה: בבלנדר הקפידו על מספר פעימות מאוד מדודות ובדקו בכל פעם את המרקם. השייק הזה יכול בקלות רבה להפוך למיץ.

שייק אננס ושמנת

מי שכבר יצא לו להתנסות בשירות שלנו, בין שמדובר בקייטרינג רגיל ובין שמדובר במגשי אירוח, וודאי יודע שיש לנו מנות “קלאסיות” יותר ויש לנו מנות קצת יותר מפתיעות, כאלו שבהחלט יכולות לעורר את הסקרנות של החך. אז כמיטב המסורת, במקרה הזה החלטנו להביא לכם מתכון ברוח מעט שונה, הוא קצת יותר מורכב, וכך גם הטעמים שלו מפתיעים למדי.

מצרכים: 2 כוסות של אננס חתוך לריבועים, 1/2 כוס של גבינת קוטג’ (5% אחוז שומן יספיק), 1/4 כוס חלב, 2 כפיות דבש, 1/4 כפית וניל, קורט של אגוז מוסקט, קורט מלח ו-2 כוסות קרח.

אופן ההכנה: לאור ריבוי המצרכים, חשוב לתת לבלנדר זמן עבודה רב יותר. מומלץ לבדוק מפעם לפעם ולהקפיד על פעימות ולא טחינה ממושכת.

שייק תפוח ותרד

עוד שייק שבהחלט יפתיע את החך של המוזמנים שלכם. הקפידו אולי לשמור על מומנטום ההפתעה לפני שאתם מגלים להם מה המרכיבים, והיו סמוכים ובטוחים שהם יודו לכם על ההיכרות הנפלאה עם הטעמים העשירים.

מצרכים: 2 כוסות של קצוץ, 1 תפוח קלוף וקצוץ לריבועים, 1/2 כוס טופו, 1/4 כוס של חלב סויה מעורבב עם מיץ תפוזים, 1 כף של נבט חיטה, 1 כף של דבש ו-1 כף של מיץ לימון ו-1 כוס של קרח.

אופן ההכנה: ריבוי המצרכים מצריך מספר פעימות ממושכות. הקפידו לבחון בכל עת שהשייק לא מקבל מרקם של מיץ.

לרוויה!

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: