חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מגשי אירוח בגבעתיים

ברוכים הבאים לקייטרינג תמרים, קייטרינג משובח עם שירות לבבי וחיוך ענק. לצד עמדות ההגשה שלנו, צוות המלצרים והתפאורה המלאה, אנו גם שמחים להעניק את שפע המאכלים המשובחים שלנו עבור כל מי שמבקש לערוך אירוע קטן וגדול כאחד, בלי כל ההמולה שמסבב. אנו מזמינים אתכם להציע במגוון מגשי האירוח המוצעים אצלנו באתר לקנייה אונליין, וכמובן שניתן להתייעץ עמנו לפני כל רכישה, לברר ולשאול כל שאלה טלפונית או בהשארת פנייה באתר.

קייטרינג מגשים לאירוח בגבעתיים

תחום מגשי האירוח איננו חדש, אך לעתים עלולים להתלוות אליו חששות מסוימים; האם האורחים שלנו יקבלו את המענה המדויק? או שמא ירגישו שלא “השקיעו בהם” עד הסוף?

נוכל כבר עכשיו להרגיע אתכם שיהיה מדובר באירוע מהסרטים :). קייטרינג מגשי אירוח יכול להתאים לכל האירועים, קטנים וגדולים כאחד. הוא יכול להתאים כקייטרינג לחתונה, והוא יכול להתאים גם להתאים גם בתור כיבוד למשרד עבור אירוע סוף שנה, מועדים וחגים, ציון עובדים מצטיינים, הישגים ועוד.

מגשי אירוח בגבעתיים – החל מן המנה העיקרית ועד לקינוחים (היינו חייבים להשוויץ):

חלבי או בשרי? כל מנה יכולה להיכנס למגש אירוח

ייתכן שאתם מחפשים אחר קייטרינג ליום הולדת או קייטרינג לברית או בריתה; ושוקלים אם מגשי אירוח יענו במדויק ויתאימו ליוקרת האירוע.

כדאי לדעת שמגשי אירוח הם הרבה מעבר לפלטה שנושאת עליה דברי מאכל ומתיקה שונים. ניתן ממש להזמין שירותי קייטרינג חלבי או קייטרינג בשרי שיכללו כל מנה שתעלו על דמיונכם (ואנחנו יותר ממזמינים אתכם להציץ בתפריט שלנו).

בגזרת החלבי: קישים, פשטידות, פסטות, לזניות, סלטים שונים ומתובלים, פלטות גבינות ססגוניות בשילוב עם פירות, כריכים ועוד מגוון רחב של שילובים מפתיעים.

בגזרת הבשרי: מגוון רחב של בשרים משובחים לתפארת, יכולים להגיע על שיפוד או כסטייק עסיסי וטעים. כל אלו מלווים עם שלל מנות צד נהדרות, שהופכות את המסיבה לחגיגת טעמים.

קינוחים: ובל נשכח את כל התוספות של המתוקים. בהתאם לשירותי הקייטרינג, תיהנו גם מקינוחים חלביים נהדרים ופרווה. הכל בכשרות מלאה.

נשמח לסייע לכם להרכיב את התפריט המנצח

אירוע מנצח מתחיל עם תפריט מותאם אישית, ובקייטרינג תמרים נשמח ללוות אתכם ולסייע לכם בהרכבת התפריט המושלם.

את הניסיון הרב שצברנו נוכל לשתף יחד אתכם, ולייעץ לכם על המנות שישתלבו נהדר באירוע הקרב ובא.

התפריט שלנו דינמי ומשתנה, ואנו מקפידים בכל עת להתעדכן בכל הטרנדים והטעמים החדשים ששוצפים וקוצפים את ארצנו. הכל כדי להבטיח עבורכם את האירוע המושלם.

למה לבחור בנו?

בהזמנת מגשי אירוח בגבעתיים מקייטרינג תמרים אתם נהנים מ:

  • זמינות – אצלנו אין כזה דבר איחורים. האוכל הוא המרכיב החשוב ביותר בכל אירוע, ואתם תיהנו משירות באיכות הגבוהה ביותר.
  • חומרי גלם טריים – “התבלין הסודי”. שהרי לא משנה כמה ננסה להתאמץ להגיע לשילובי טעמים ייחודיים, אם לא נשקיע בחומרי הגלם, הרי שחטאנו במטרה.
  • תפריט עדכני – מתעדכנים בכל הטרנדים האחרונים – כל זאת כדי להבטיח עבורכם ועבור המוזמנים, חוויה קולינרית משובחת.
  • כשרות מלאה קייטרינג כשר עם כשרות למהדרין וגלאט לבחירתכם. שכולם יהנו!
  • טבעוני וצמחוני – החברים הבשריים שלכם הולכים לקנא.

צרו עמנו קשר

מחפשים מגשי אירוח בגבעתיים והסביבה? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

תבלין סודי נוסף שתמיד מצטרף לחגיגת הטעמים הוא לא אחרת מאשר שירות מסביר פנים. אנו נשמח ללוות אתכם באירוע המתקרב ובא, ולהבטיח חוויה נהדרת מתחילתה ועד לסופה.

לייעוץ וקבלת מידע נוסף אודות שירותי הקייטרינג שלנו, וסיוע בבחירת המנות, צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה באתר לצורך קבלת שיחה חוזרת.

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: