חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

10 טיפים חשובים לבחירת מקום לחתונה קטנה

אנשים רבים מבינים כיום את הפוטנציאל והכדאיות לקיים חתונה קטנה, מצומצמת ואינטימית שתיחרט בזיכרונותיהם של כל מי שייקח בה חלק – החתן, הכלה, בני המשפחה והחברים הקרובים וכמובן האורחים והמוזמנים שיגיעו לשמח ולשמוח ביחד עם הזוג המאושר.

זו הסיבה שזוגות רבים מעדיפים את החתונות הקטנות האלה היום ובשל הביקוש הרב גם מקומות, אולמות וגני אירועים מאפשרים לקיים חתונות כאלה על מנת לענות על הרצון והביקוש ולאפשר לכל זוג לקיים את חתונת החלומות שלו.

כאשר מחליטים לקיים חתונה קטנה ומצומצמת חשוב למצוא מקום לחתונה קטנה ולשם כך כדאי להקפיד על כמה כללים ועקרונות שיסייעו למצוא את המקום המושלם:

1. חתונה קטנה במקום קטן – אין טעם לקיים חתונה קטנה ומצומצמת באולם גדול או רחב ידיים. האורחים ירגישו שהם הולכים לאיבוד במרחב הגדול, לא ימצאו זה את זה ולא תושג האווירה האינטימית המבוקשת.

2. אולם או מסעדה? מסעדות רבות מעמידות אפשרות של קיום חתונות ואירועים של מעט מוזמנים (באופן יחסי) ועשויות להיות המקום המושלם לחתונה כזאת. מומלץ לשקול אפשרות זו בכובד ראש.

3. התאמת האווירה – מקום לחתונה קטנה לא יאפשר רחבת ריקודים גדולה במיוחד, בעיקר בשל הסיבה שלא יהיה בכך צורך.

4. קבלת פנים – אזור קבלת הפנים הוא האזור החשוב ביותר בחתונה קטנה מפני ששם יעמדו כל המוזמנים, יפגשו זה את זה, יפטפטו ויעלו זיכרונות רחוקים. חשוב להקפיד שאזור זה יהיה מתאים ונעים לשהייה.

גם בחתונה קטנה – חשוב לא להתפשר על ספקי השירות

5. חתונה קטנה יכולה להיות אירוע גדול – גם אם המקום הוא מקום לחתונה קטנה, אין זה אומר שצריך להתפשר על ספקי שירות או על היוקרה וההפקה של החתונה. גם חתונה קטנה יכולה להיות כזאת שידברו עליה במשך זמן רב לאחר שתסתיים.
6. לבחור מקום עם כמה אזורים – כאשר מדובר בחתונה קטנה חשוב לוודא שבמקום שתהיה בו החתונה יהיה מקום לקבלת הפנים, מרפסת או גינה חיצונית והאולם עצמו. כך אפשר יהיה לעבור בין האזורים ולמצוא את המקום המתאים להיות בו בכל רגע.

7. להישמר מצפיפות – גם כאשר בוחרים מקום לחתונה קטנה כדאי לוודא שיהיה מספיק מקום לכל האורחים ולא יהיה צפוף או לא נוח לאף אחד מהאורחים.
8. לבחור את המקום המושלם – ללא קשר למספר המוזמנים המתוכנן – החתן והכלה צריכים לאהוב את המקום, את העיצוב ואת המראה כדי שהחתונה תתקיים במקום שהם מרגישים שהוא המתאים להם ביותר.

9. לא להתפשר על שום פרט – אירוע חתונה הוא אירוע חד פעמי ולכן חייב להיות מושלם מכל הבחינות.
10. לסמוך על צוות המקום – ללא קשר לגודל המקום – ברגע שמחליטים לקיים את החתונה חשוב לעבוד בשיתוף פעולה עם צוות העובדים ולדעת שמה שעומד לנגד עיניהם אלה האינטרסים של החתן והכלה וכולם יעשו מאמץ לשם הצלחתו הבלתי מעורערת של האירוע.

כאשר משקיעים בארגון החתונה אין בכלל ספק שהאירוע יהיה מיוחד ובלתי נשכח. האירוע לא חייב להיות עם משתתפים רבים על מנת להיות מוצלח ודווקא האווירה האינטימית והמקום קטן הממדים יכולים לספק תפאורה מיוחדת ומעניינת לחתן והכלה, לבני המשפחה שלהם ולאורחים שיגיעו לחגוג אתם את היום החשוב שלהם.

לקריאה על קייטרינג איכותי לחתונה, הכנסו לכאן

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: