חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גן אירועים קטן במרכז – תפאורה מושלמת לחתונת החלומות

חולמים על חתונה במקום שמציע תפאורה מורכבת מירח וכוכבים? אם כן, הבחירה תתמקד בגן אירועים פתוח. אם אין לכם מספר גדול של מוזמנים, כדאי להתמקד בגן אירועים קטן ואינטימי, במיקום הנכון ובסגנון הנכון.

אירוע משמעותי של פעם בחיים

בחירת המקום בו תתקיים החתונה היא מורכבת ומאתגרת. יש הרבה נתונים שצריך להתחשב בהם, הכל מהמיקום של גן האירועים, דרך אופי המקום, מספר המוזמנים והתקציב. כדי לא ללכת לאיבוד בתוך של הפתרונות שמציעים לכם האולמות והגנים השונים, לשוב להתחיל בחיפושים אחר המקום המושלם עבורכם, רק אחרי שנערכתם לכך והגדרתם כמה כללי יסוד, כמו מה יהיה התקציב, היכן תעדיפו לערוך את החתונה ומספר המוזמנים.

אם מלכתחילה אתם מתכננים אירוע קטן ועם מספר אורחים לא מאד רב, אין טעם להתמקד בגני אירועים גדולים. בכל הנוגע למיקום, הנסיון מראה שכדאי להתמקד במקום מרכזי אליו יוכלו האורחים להגיע בקלות, מאחר וברוב המקרים הם מגיעים מכל קצוות הארץ. גן אירועים קטן במרכז ייתן מענה לשני הפרמטרים של מיקום וגודל.

אחרי שהצלחתם להגדיר את הנושאים הללו, תוכלו להתפנות לתוכן, שכולל את המוזיקה, אטרקציות מיוחדות וכמובן, האוכל.

מה אוכלים היום?

טרנד מוצלח, יעיל ואף טעים, הוא הוזלת העלויות של גן האירועים על ידי הזמנת קייטרינג חיצוני. ברוב המקרים זו הוצאה משתלמת, אשר כוללת תפריט שאתם מרכיבים ובוחרים, בהתאם לקונספט האירוע וסגנון החתונה.

למשל, לחתונת קיץ קלילה, ועל מנת שלא להכביד בארוחות כבדות, מומלץ להתמקד בקייטרינג חלבי, אלגנטי ונעים, שיכלול גם קינוחים מיוחדים ומגשי פירות מעוצבים. ההגשה היא נוחה, הטעמים מצוינים ואם מדובר באירוע קטן, אפשר אפילו לבחור ביותר אפשרויות ולהציע מגוון יוקרתי ומכובד של מטעמים.

או למשל, אם חשוב לכם נושא הכשרות, תוכלו להגדיר מראש קייטרינג שמספר מנות כשרות, או כשרות למהדרין, כאשר גם אוכל טבעוני יכול להתאים לשורי הכשרות שבחבורה. האפשרויות הן רחבות יותר ויצירתיות מאד.

קייטרינג תמרים מזמין אתכם להתרשם ממגוון הפתרונות הקולינריים לחתונה שלכם, עם מנות מיוחדות, עדכניות ויצירתיות, עשויות בהתאם לדרישותיכם והסגנון הרצוי לכם, מוקפדות ביותר ובטעמים בלתי נשכחים.

חתונה במקום מיוחד כמו גן אירועים במרכז, עם כל הירוק שמסביב ובשילוב עם מגשי אירוח מיוחדים ומכובדים, תשדרג את האירוע שלכם ותהפוך אותו לחוויית חתונה נפלאה ומשמחת.

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: