חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בר מצווה עם קייטרינג תמרים

בשנים האחרונות הפקת בר מצווה הפכה לדומה יותר ויותר להפקת חתונה.

האירועים הופכים למושקעים יותר, נעשית מחשבה על קונספט, וכתוצאה מכך נדרש גם קייטרינג לבר מצווה המספק אוכל איכותי ומשלים את החוויה.

קייטרינג תמרים, המציע מבחר תפריטי קייטרינג לאירועים מאפשר לכם ולילדכם להגשים חלום ולספק לאורחים הנאה מושלמת מההיבט הקולינרי של האירוע.

קייטרינג לבר מצווה שחושב גם על הצעירים

מכיוון שבאירוע בר מצווה קיים ריכוז מכובד של ילדים ובני נוער, קייטרינג לבר מצווה צריך לקחת בחשבון את העדפות של בני גילאים אלו, ולספק עבורם מנות שיערבו לחכם אך לא יפלו מהסטנדרט של המנות המוגשות למבוגרים.

בזכות הניסיון, המבחר והתפריטים המגוונים, קייטרינג תמרים יכול להציע לכם מבחר מנות המותאמות במיוחד עבור קייטרינג לבר מצווה, שירצו את כל האורחים – מגדול ועד קטן.

קייטרינג מובחר בהתאמה לתקציב שלכם

סוגיית המחיר משמעותית אף היא באירוע בר מצווה.

מכיוון שבניגוד לחתונה, גובה הצ’ק או שווי המתנה אותם מביאים האורחים נמוך יותר, על ההורים למצוא איזון בין תפריטים איכותיים למחירים סבירים.

תפריטי קייטרינג לבר מצווה של קייטרינג תמרים נבנו תוך שמירה על האיזון שבין מחיר לאיכות והם מספקים את הערך הגבוה ביותר עבור כספכם.

מגוון התפריטים של קייטרינג תמרים מאפשר ליצור גיוון והתאמה לאופי האירוע, טעמם של המשתתפים בו והעדפות ההורים.

סקלת התפריטים בתחום קייטרינג לבר מצווה המוצעים על ידי קייטרינג תמרים כוללת תפריטי קייטרינג חלבי או בשרי, תפריט קייטרינג על האש ואף תפריט קייטרינג גורמה, המאפשרים בחירה רבה גם בין התפריטים וגם בתוך כל תפריט.

קייטרינג תמרים מציע לכם קייטרינג לבר מצווה טעים, כשר ובמחיר סביר.

לקייטרינג תמרים הכשר של רבנות ראשון לציון, והוא אף מציע תפריט קייטרינג בהכשר גלאט למעוניינים בכך.

אנו מבינים כי באירוע בעל זיקה חזקה כל כך לדת כמו בר מצווה, לכשרות הקייטרינג יש משנה חשיבות, ועל כן אנו יכולים להבטיח כי כל אורח באירוע יוכל לקבל את מידת הכשרות הרצויה לו וליהנות כיאות מהקייטרינג לבר המצווה שאנו עושים באהבה.

שדרוגים מומלצים לכל מסיבה

לצד שירותי הקייטרינג הנהדרים, הרי שתמיד מומלץ לפלפל את החגיגה עם עוד שלל עזרים שונים.

החל ממגוון מארזי מתנה לבר מצווה שתוכלו לחלק בין החוגגים והחוגגות, דרך הפעלות בלונים, רובוט מרקד המפעיל את כל החוגגים והחוגגות ברחבת הריקודים ועד לתפאורה שבונה את האווירה ומשלהבת את כולם.

מאחלים המון מזל טוב, ונרגשים להשתתף בכל אירוע ואירוע.

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: