חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בחירת סגנון אירוח באירוע עסקי

אם אתם מתכננים לקיים כנס חשוב, יום עיון, השקת מוצר, ישיבה גדולה עם אורחים מחו”ל או כל אירוע עסקי אחר, חשוב שהוא יהיה מכובד, מהנה, טעים ומרשים. כיום, ניתן לבחור מבין שלל סגנונות אירוח אטרקטיביים הקיימים בשוק.

בין אם מדובר על אירוע מצומצם או רב משתתפים, חשוב שהתפריט המוגש בו יהיה איכותי, טעים ומגוון.

לכן, ריכזנו במיוחד עבורכם מספר רעיונות מומלצים שיהפכו כל אירוע עסקי לחוויה טעימה ובלתי נשכחת.

אירוח חלבי

תפריט חלבי הוא פתרון מצוין וטעים, שמתאים לכולם – שומרי כשרות, צמחונים, טבעונים ולחובבי הדגים. האוכל הוא קל יותר ואפשר ליהנות ממנו בכל שעות היממה.

תוכלו לבחור מבין מגוון עשיר של מאכלים חלביים, מרקים, מבחר סלטים, לחמים ומאפים, פירות טריים וכמובן ניתן ליהנות ממבחר עשיר של קינוחים טעימים ומפתיעים.

דוכן קפה ומגשי אירוח

בימינו, כמעט בכל עסק יש מכונת קפה למשרד לרווחת העובדים. מכונות קפה משרדיות בדרך כלל לא מיועדות לעמוד בעומס של אירוע עיסקי ולכן בכל אירוע שתעשו יש צורך בעמדת קפה ייעודית.

קפה הוא דרישה בסיסית ואורחים מצפים לדוכן שבו יכינו להם את הקפה בדיוק איך שהם אוהבים.

רצוי שיהיה בדוכן מגוון עשיר של עוגות וקפה משובח. כמעט ולא תמצאו אדם שלא אוהב להתפנק אחרי ארוחה בקפה איכותי ועוגה טעימה.

לכן, הכרחי שהאירוע שלכם יכלול מגשי אירוח וקינוחים המציעים מגוון מאפים מתוקים, עוגות, עוגיות, טארטלטים, פרלינים, בראוניז ועוד, לצד מבחר משקאות קפה איכותיים ומיוחדים.

תפריט בשרי

אין ספק שקייטרינג בשרי יכול להשתלב בסגנונות רבים של אירועים עסקיים ולכן מדובר בבחירה פופולרית.

תפריט האוכל מבוסס על מנות בשריות חמות לבחירה לצד שלל תוספות.

לחובבי הבשר אפשר להתמקד בתפריט המציע מגוון של סוגי בשר איכותי על האש ולשלב מבחר של לחמים טריים, סלטים, מנות ראשונות ועוד.

קייטרינג צמחוני/טבעוני

לאחרונה, כחלק מהשינוי שחל אצל חלק מהציבור שעובר להיות צמחוני או טבעוני, סגנון האירוח הזה הולך וצובר פופולריות רבה.

זאת, מהסיבה שגם אוכלי בשר יוכלו ליהנות מתפריט עשיר של מנות ומאכלים קלילים, טעימים ומזינים הכוללים ירקות, מאפים, פירות העונה וקינוחים.

דוכני מזון שונים

מדובר בקונספט ייחודי ומעניין שמשתלב נפלא ויכול לשדרג בקלות את כל סוגי האירועים.

מדובר בסגנון אירוח בו ניתן לשלב יחד, זה לצד זה, את כל סוגי המאכלים, כך שכל אחד ממשתתפי האירוע בוחר לעצמו מה הוא רוצה לאכול וכל אחד בטוח ימצא את מה שהוא אוהב.

כך לדוגמה, דוכני אוכל המגישים אוכל צמחוני, דוכן נקניקיות או המבורגרים, דוכן של דגים וסושי איכותי, דוכן מאפים בשריים וכן הלאה.

התאמת סגנון האירוח לאופי האירוע

מאחר וכל אירוע עסקי הוא ייחודי ושונה, כשבאים לבחור סגנון אירוח חשוב לתכנן אותו מראש ולבנות אותו על פי צרכי האירוע הספציפי.

כך לדוגמה, חשוב להביא בחשבון את מקום עריכת האירוע – האם זהו גן אירועים בטבע, אולם סגור, חצר הבית, במשרד, באיזו עונה בשנה, כמות המשתתפים הצפויה ומאפייניהם, האם יש דגשים מיוחדים מבחינת תפריט כשר, צמחוני, טבעוני, האם האירוע מתקיים בשעות הבוקר, צהריים או ערב, מהי מסגרת התקציב ועוד.

על פי סוג האירוע ומאפייניו השונים, תוכלו להתאים את סגנון האירוח הטוב ביותר, כך שתיהנו מאירוע עסקי איכותי, טעים, מפנק ומרשים ביותר.

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: