חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אסאדו לאירועים פרטיים

אירוע פרטי מחייב תפריט קולינרי עשיר, ולכן הזמנה של חברה מקצועית אשר תספק לכם אסאדו מובחר היא הבחירה הטובה ביותר כמו גם השקעה כספית משתלמת.

כיצד בוחרים חברה מקצועית ומהי העלות בעבור אירועים פרטיים? כל הפרטים – במאמר הבא

אירוע פרטי – שפע של דברים אותם יש לארגן מראש

אם בעבר הפקה וארגון של אירוע פרטי היה דבר פשוט יחסית, כיום ישנם סטדנרטים בהם יש לעמוד, כל זאת על מנת לספק לאורחים חוויה ייחודית.

למעשה, נושא החוויה הוא משמעותי מאוד בעבור אורחים אשר כיום רוצים לקבל מעטפת ייחודית אשר לא רק תהיה יפה אלא גם תצטלם טוב, לכן מארגנים של אירועים פרטיים לרוב נוטים להיכנס לתסבוכת לא מועטה לאור ריבוי האלמנטים אותם יש לספק, גם כאשר מדובר באירוע מצומצם ובייחוד כאשר מדובר באירוע בו אנו רוצים להרשים קהל רב.

יחד עם זאת, חשוב לזכור כי כיום ישנם ספקים מקצועיים אשר באמצעותם ניתן להפיק אירוע פרטי מא’ ועד ת’, כאשר כיום הטרנד המוביל בענף הקולינריה המתפתח הוא אסאדו לאירועים פרטיים.

מדובר באופציה נהדרת עבור אלו אשר רוצים לחסוך לעצמם זמן ומאמץ, אולם חשוב לזכור כי על מנת שתוכלו לקבל אסאדו לאירוע פרטי יש להתקשר עם חברה מקצועית ומיומנות אשר שמה דגש לא רק על נושא הטעם אלא גם על הכנת הבשר, האופן בו הוא מוגש וכן החוויה הכללית אשר צריכה ואמורה להיות בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

אסאדו לאירועים פרטיים

למעשה, אסאדו לאירועים פרטיים הפך לאחד הטרנדים החמים ביותר בענף האירועים,כל זאת לאור העובדה כי הקהל הישראלי אוהב מאוד את נתחי הבשר הארגנטינאים, ובייחוד נתחי אסאדו. מדובר בנתחים מצוינים לבישול אשר טעמם העשיר כבש את לבבות הישראלים, ולא בכדי.

אולם, חשוב לזכור כי על מנת שהאסאדו יהיה מושלם חשוב לטפל בו בצורה נכונה כמו גם להשתמש בגריל מקצועי, ולכן רבים מעדיפים לוותר על כך לאור חוסר ידע. בדיוק לפער הזה נכנסו חברות מובילות אשר מציעות שירות חדשני כפי שלא הכרנו בעבר, כל זאת בהתבסס על התמחויות רבות אשר נעשות בארגנטינה וכן התשלמויות בכל רחבי העולם, כל זאת על מנת לספק לקהל הישראלי חגיגת בשרים עשירה בטעמים ובריחות אשר נעשית בזמן האירוע אל מול עיני האורחים.

כאשר בוחנים את ריבוי השחקנים בשוק ניתן לראות כיצד הביקוש לאסאדו לאירועים פרטיים עלה, ולכן ישנה חשיבות עליונה לביצוע השוואת מחירים בין החברות הקייטרינג השונות, ביצוע בדיקות אודות הצוות המקצועי אשר מכין את הבשר וכן שימוש בגרילים מקצועיים אשר הם בגדר חובה בכדי לגרום לכך שהחוויה הכוללת תהיה חוויה מצוינת בעבורכם ובעבור האורחים שלכם.

על כן, אם אתם כעת מארגנים אירוע פרטי ושוקלים לגבי האוכל אשר תגישו, אין כל ספק כי בחירה באסאדו לאירועים היא הבחירה הטובה ביותר בשבילכם ובשביל האורחים שלכם.

ההבדל בין תפריט בשרים רגיל, לבין תפריט אסאדו

ההבדל העיקרי בין הכנת תפריט בשרי רגיל לבין הכנת תפריט בשרים אסאדו, הוא זמן ההכנה וההכנות המקדמיות הנדרשות להכנת הבשר.

כאשר צולים בשר רגיל נדרשת הכנה מקדמית קצרה, כזאת שאיננה כרוכה בזמן רב.

לעומת זאת כאשר מכינים תפריט בשרים המציע בשר אסאדו, יש להתחיל ולצלות את הבשר כמה שעות לפני האירוע, זאת על מנת לקבל בשר רך, מעושן במקצת וטעים לחך.

מסיבה זאת, כאשר נזמין תפריט אסאדו נצטרך לקחת בחשבון שעל צוות הקייטרינג להתחיל את הצלייה מוקדם ככל שניתן ולתת לבשר להתבשל באופן איטי, דבר המשפיע בד”כ גם על המחיר ולרוב מייקר אותו ביחס לתפריט גריל רגילים.

אין ספק שהגשת ארוחת אסאדו ארגנטינאית מסורתית היא חוויה קולינרית משובחת, כזאת שידברו עליה זמן רב גם לאחר האירוע והיא מומלצת בעיקר למארחים שרוצים לפנק את האורחים שלהם בחוויה בלתי נשכחת.

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: