חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אירוע משפחתי עם שף פרטי

אם תשבו עם שפים ותשאלו אותם מה הבילוי המועדף עליהם, הם ישבו בחיוך רחב ויאמרו כי אירוע משפחתי לוקח כל אירוע אחר בלי שום צל של ספק.

אירועים משפחתיים מאפשרים לשפים רבים לשלב אהבה לאוכל טוב ואהבה לאירוח.

אירוע משפחתי עם שף פרטי

באירועים משפחתיים עם שף פרטי זוהי הזדמנות לחזק קשרים משפחתיים, ליצור זיכרונות, לבצע שיחות small talk עם בן דוד שלא ראינו הרבה מאוד זה ולהנות מאוכל משובח, מוקפד ומפנק.

אירוע משפחתי זה הזמן לשים את כל הבעיות בצד, את שגרת היום הארוך, העבודה, הלימודים ופשוט להנות בקרבת האנשים שאנחנו הכי אוהבים.

בארוחת שף, שפים פרטיים מכניסים למנות שמוגשות לכם הרבה מאוד טעמים וניחוחות שונים שאיתם הם מביאים מהעולם – מאיטליה, צרפת, המזרח הרחוק.

הם מדגישים את ייחודים הקולינרי ומשקיעים ביצירתיות רבה בכל מנה ומנה תוך שימוש בסכיני מטבח איכותיים ומשלבים לאווירה מוזיקה טובה.

סכיני שף לאירוע משפחתי טאצ יוקרתי

בכדי ליצור מנות ייחודיות, טעימות שישאירו לכם טעם של עוד, אחד מאביזרי המטבח שמשרתים היטב את השפים הם סכיני שף מקצועיים ואיכותיים אשר מיועדים לחיתוך מושלם ומדויק, לפירוק חתיכות בשר או דגים ולכל פעולה במטבח שתידרש על מנת לבשל לכם ארוחת שף מכובדת.

למעשה, כשאנו מדברים על סכין שף, מדובר על סכין שמבצעת את עבודה בצורה נאמנה המורכבת מלהב, ידית ולשון הסכין.

סכיני שף מאופיינים בלהב חדה ואיכותית, עובי הפלדה שניתנת להשחזה בצורה מקצועית העשויה מחומרי גלם שונים אך עמידים לאורך זמן.

כך, סכין חדה אשר מותאמת לכם ולשפים אישית, בעלת אחיזה נוחה, משקל נכון מקלה על אופן השימוש בה.

כמו כן, ברגע שסכין שף הינה איכותית היא מאפשרת חיתוך מדויק, מהיר ובעיקר להנות מהנאה ויצירתיות בזמן בישול הארוחה המשפחתית.

היום, את סכיני השף ניתן למצוא בחנויות המתמחות בכלי ואביזרי מטבח.

הסכינים מיוצרים במגוון סוגים, דגמים במחירים משתנים אשר משמשות לשימושים שונים במטבח על מנת להכין ארוחת שף מושלמת.

מכאן, ניתן לראות כי סכין שף הינה הכלי עבודה האידיאלי, האישי והיעיל ביותר עבור השפים.

סכין שף מורכבת מלהב ארוך הנמדד בהתאם לאיכותו, חדותו ועובי הפלדה העשויה מחומר Rockwell הניתנת להשחזה בצורה מקצועית עם ידית אחיזה טובה העשויות מפלסטיק, גומי או סיליקון, ומה שמחבר בין הלהב לידית היא לשון הסכין החובקת אותה משני צדדיה.

אירועים קטנים אירועים גדולים

 

שפים רבים מעניקים חוויה אירוח מושלמת המשלבת אוכל, מוזיקה, משפחה וחברים לרוב, ידאגו להעניק יחס אישי ואדיב, מזמין ובעיקר טעים לעומת קייטרינג אשר מציעים גם חוויות קולינריה שונות כמו:

מגשי אירוח מפתיעים וססגוניים בקונספטים שונים, אירועים פרטיים, אירועים עסקיים ואפילו גם חתונות.

כאירוע משפחתי עם שף מעניק ערך נוסף, הוא מקרב בנינו, הוא מחבר בנינו ואכן, שפים מקצועיים יודעים להעניק לכם את התחושה הזו, את האווירה הטובה והנעימה, משלבים טעמים נפלאים עד להגשה של המנה המושקעת והמוקפדת.

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: