חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לתכנן תפריט מוצלח לחתונה

תפריט מוצלח צריך להיות מוקפד ממנות הפתיחה ועד לקפה בסוף הערב

ארגון של שמחה משפחתית מרובת משתתפים ובפרט חתונה, שנחשבת לאירוע החשוב ביותר בחייו של אדם, צריך לכלול בין היתר בחירה קפדנית של תפריט מוצלח ומשקאות שיוגשו לאורחים. אין ספק שכאשר הכיבוד הוא משובח במיוחד, אנשים זוכרים זאת לטובה וזה הופך להיות חלק מהחוויה החיובית שלהם. שימת הדגש צריכה להיות בכל פרט ופרט, עד לקטנים שבהם, גם כשמדובר על הסלטים שמגישים בהתחלה של הערב ואפילו עוד יותר – כשמגיעים למנות האחרונות ולקפה.

בחתונות אנשים תמיד זוכרים איך היה האוכל

מי שמבין באוכל, מחפש את האיכות בכל שלב בארוחה – גם אם מדובר באירוע משפחתי שהוא מוזמן אליו. אנשים כאלה יבחינו כאשר פולי קפה איכותיים הם אלו שמהם מכינים את הקפה שלהם וכאשר בשר ברמה גבוהה הוא זה שממנו צולים את הסטייקים. גם מי שאיננו ממש אנין טעם, ירגיש היטב מתי האוכל המוגש בחתונה הוא איכותי ומתי פחות.

כאשר חומרי הגלם מהם מכינים את הארוחה שתוגש אצלכם באירוע, הם משובחים במיוחד, זה מה שיעשה את ההבדל. בשלב הראשוני של תכנון האירוע, כאשר תבדקו מקרוב את ההיצע של חברות הקייטרינג, כדאי להתמקד במזונות עצמם: בירקות הטריים, בבשר האיכותי והטרי, בתבלינים – כל אלו הם ה”מפתחות” להכנת מנות מופלאות שלא יביישו אף מסעדת יוקרה, אצלכם בחתונה.

שימו דגש על עמדת הקינוחים

את המנות האחרונות המוזמנים בחתונה “יאכלו עם העיניים” עוד לפני שהם יכניסו אותן אל תוך הפה, לכן העיצוב של הקינוחים חייב להיות מוקפד ואלגנטי. הרבה יותר כיף לאכול מנה אישית ומעוצבת, שנותנת תחושה כאילו היא הוכנה במיוחד עבורכם, לעומת חתיכה קטנה מעוגה ענקית שנפרסה.

כדאי לבחור את סוגי הקינוחים שיוגשו בחתונה גם לפי המראה החיצוני שלהם. חברת קייטרינג ברמה גבוהה, תייצר עבורכם מנות טעימות שהן “גם וגם”: נראות נפלא על הצלחת ומבלי להתפשר ולו לרגע על הטעם, גם אם מדובר בקינוחים שהם פרווה.

חשוב שלכל אחד מהאורחים יהיו מנות המתאימות עבורו

יש להניח שכמו בכל אירוע, גם אצלכם בחתונה יהיו לא מעט אורחים שיש להם העדפות קולינריות ייחודיות כמו טבעונות וצמחונות, או רגישויות שונות למזון כמו רגישות ללקטוז או צליאק. כדאי להעניק לכל אורח את התחושה שחשבתם עליו ומצאתם בעבורו פתרונות טעימים: הקפידו לבחור תפריט שיכלול מנות שאינן משלבות מוצרים מן החי, כאלה שאין בהן גלוטן וכן מנות ללא חלב- גם אם בחרתם עקרונית בתפריט על בסיס חלבי.

המטרה היא שכל אורח שייגש לשולחן המנות הראשונות, העיקריות והקינוחים, יוכל למצוא בהם מזהו טעים לאכול. אמנם החתונה היא עבורכם ולכבודכם, אך עם זאת האורחים שלכם הוזמנו אליה כדי לשמוח וליהנות, לכן תפקידכם הוא להציע להם את הטוב ביותר.

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: