חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אולמות אירועים יוקרתיים במרכז –  תתחילו להתרגש!

כשמגיעה ההחלטה להתחתן לכל אחד יש את הפנטזיה שלו על אופי האירוע, הקונספט שלו והעיקר, שיהיה חלומי, משמח ועם אנרגיות טובות. אם אתם חולמים על אירוע נוצץ ומושקע, עומדים לרשותכם אולמות אירועים יוקרתיים במרכז שיספקו את כל התפאורה שאתם חולמים עליה, ממש כמו בסרטים.

איך תוכלו להגשים את החלום ולהתחתן באולם אירועים יוקרתי מבלי לחרוג מהתקציב?

הופכים חלום למציאות

לפעמים החלומות על אירוע נוצץ ויוקרתי לא מתגשם בשל החשש ממחירים גבוהים מדי שחורגים מהתקציב העומד לרשותכם. לפני שאתם נאנחים בהשלמה ומוותרים על החלום, הנה מספר עצות שיאפשרו לכם דווקא להפוך אותו למציאות, כל זאת במסגרת התקציב:

החלטות מקדימות

לפני שאתם מתחילים בחיפושי אחר המקום האידיאלי, יש כמה דברים שחשוב שתגדירו אותם מראש, כדי לצמצמם אפשרויות ולהמנע מחיפושים מיותרים.

החליטו מראש על המיקום הגאוגרפי שמתאים לכם. מאחר וברוב המקרים האורחים מגיעים ממקומות שונים, ככל שתתמקדו יותר באמצע, כלומר באזור המרכז, יהיה לכולם נוח יותר להגיע. אם כן, הגדירו את החיפושים בקטגוריית אולמות אירועים במרכז.

עוד במסגרת ההחלטות מראש מצוי מספר המוזמנים. אם מדובר בכמות גדולה, חבל שתבזבזו את זמנכם באיתור אולמות קטנים.

החלטה חשובה נוספת היא הקונספט. איך אתם מדמיינים את האירוע שלכם, מה מרגש אתכם, מה רומנטי בעיניכם ומה אתם פשוט חולמים שיהיה בחתונה.

וכמובן, ה-החלטה: התקציב. כמה, מה הקווים האדומים שלכם, ומה נחשבת לנקודת אל חזור.

איתור המקום

ראשית, גם אם מקום מסוים נראה לכם יקר מדי, אל תפסלו אותו. תתפלאו עד כמה התחרות היא עזה בין האולמות השונים והמחירים המשתלמים שמציעים בעלי האולמות, מבלי שאיכות המקום תיפגע, אולם עם אינטרס מובהק לגרום לכם לבחור בהם. בקשו הצעת מחיר, אתם לא חייבים להחליט בו ברגע.  זכרו: כשאתם מבקשים בפגישה את הצעת המחיר, התעקשו לקבל את ההצעה הסופית, כולל שדרוגים ותוספות. עוד זכרו שניהול משא ומתן על המחיר הוא דבר מקובל, במיוחד אם המקום הוא לטעמכם.

בכל הנוגע לשדרוגים ותופסות, יש דרכים להוזיל עלויות. למשל, בחירת התפריט שלא באמצעות המקום אלא קייטרינג חיצוני שמתמחה בהכנת מנות לחתונות. באופן זה, לא רק שתקבלו במדויק את התפריט שאתם רוצים ובסגנון המועדף עליכם, תוכלו למצוא חברות קייטרינג איכותיות ומנוסות במחירים הוגנים.

חשוב שלא להתפתות לחרוג מהתקציב, גם אם מציעים לכם לשרג עם תוספת אלכוהול ואטרקציות למיניהן דבקו בתקציב שהגדרתם לעצמכם, בדקו אופציות של ספקים חיצוניים וותרו על מה שניתן לחיות בלעדיו.

לא פחות חשוב לדרוש לראות בעיניים, במעמד הפגישה, את רשיון העסק וגם תעודת כשרות, במידה ואתם בוחרים להזמין את האוכל מהמקום.

לסיכום, גם אם החלום שלכם הוא חתונה באולם אירועים במרכז, לא חייבים לוותר עליו. חשוב להגיע ריאליים, מגובשים על התקציב ועל מספר האורחים ומשם, צעד אחר צעד, להתחיל לבנות את האירוע.

לאכול בסטייל

קייטרינג תמרים מעמיד לרשותכם מגוון רחב, יוקרתי, עשיר ואיכותי של מנות מגוונות, חלביות, בשריות, כשרות ואף כשרות למהדרין במחירים שמתחשבים בכם ויחד עם זאת מבלי להתפשר על איכות המזון. הנסיון, הידע הקולינרי והחידושים בתחום, מביאים רבים לבחור בקייטרינג תמרים וליהנות משירות מסור, קייטרינג חלומי שמותאם לאירוע וטעמים בלתי נשכחים.

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: