חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אודות קייטרינג תמרים

קייטרינג תמרים הוא קייטרינג גורמה לאירועים פרטיים ועסקיים, המציע מגוון אפשרויות לבוחרים בו. זה מתחיל משלב התפריטים בו תוכלו לבחור בין קייטרינג חלבי לאירועים, קייטרינג בשרי, קייטרינג על האש, קייטרינג טבעוני וכן הלאה, ממשיך בבחירת דרגת הכשרות הרצויה לכם, כדי שגם האורחים הדתיים בחתונתכם יוכלו לאכול, ומסתיים בבחירת המפיות ואביזרי עיצוב האירוע אותם מציע קייטרינג תמרים במבחר גוונים ללקוחותיו.

קייטרינג תמרים הינה חברת קייטרינג בראשון לציון אשר הוקמה בשנת 2007 במטרה לספק שירותי קייטרינג לרוב תושבי הארץ, כאשר ראובן גד – קייטרר בעל ניסיון של כ-30 שנה בתחומי המזון והקייטרינג, החליט להקים קייטרינג שיספק מוצר ייחודי בשוק הקייטרינג בישראל – קייטרינג גורמה במחירים נוחים.

כדי להגשים את החלום, הביא ראובן גד צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג תמרים, ומאפשרים לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכיו. השירות הקשוב של קייטרינג תמרים והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג תמרים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי, שהתקשורת עמו נעימה, שהאוכל בו טעים והערך עבור התמורה בו הוא הגבוה ביותר.

במשך השנים שחלפו קייטרינג תמרים ספק את שירותיו למאות אנשים, בהם מתחתנים, אנשי עסקים מהבכירים במשק הישראלי, ורבים נוספים שנהנו מהתמהיל המושלם בין אוכל ושירות ברמות הגבוהות ביותר לבין מחיר נוח.

בשנים האחרונות קייטרינג תמרים התרחב, והוא מציע ללקוחותיו לא רק חבילת קייטרינג איכותית ומעולה, אלא גם מגוון שירותים נוספים החל ממקומות קסומים לאירוע, דרך ברים לאירועים כגון בר קפה או אלכוהול, וכלה במגשי אירוח לישיבות משרד.

אנחנו בקייטרינג תמרים נשמח לשוחח איתכם ולהתאים לכם תפריט קייטרינג לפי צרכיכם. צרו עימנו קשר בטופס או התקשרו 03-5508422, והצטרפו למאות הלקוחות המרוצים שכבר בחרו בתמרים.

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: