חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות על קייטרינג לחתונה

חברת קייטרינג תמרים מספקת שירות קייטרינג בשרי או חלבי לחתונות קטנות וגדולות, בכשרות רגילה או למהדרין. לפניכם כמה מכתבי תודה והמלצות שקיבלנו:

ללירון, ראובן  ורחלי היקרים!!!

לפני כחודש ערכתי בביתי מסיבת יום הולדת לאחותי לרגל הגיעה ליובל.

אין זו הפעם הראשונה שאנו נהנים משירותי ההסעדה המעולים שלכם,

וב”ה בכל פעם מחדש כל המשפחה והאורחים גומרים את ההלל על רמת האוכל המשובח והטעים שלכם

(המאפים, הלזניות, הדגים…הכול!), על המגשים היפהפיים והאסתטיים, הכול פשוט מושלם

וצורב זיכרון מתוק בלב.

אני רוצה לציין שגם בתהליך ההזמנה,  תחילה -ההתייעצות לגבי התפריט ולבסוף- הגעת האריזות המסודרות,

נתקלתי באדיבות נעימה, בסבלנות רבה ובחשיבה על הפרטים הקטנים.

משפחתי ואני מודים לכם מקרב לב ומאחלים בחום לעוד רבים רבים ליהנות מהשירות המעולה שלכם.

בהוקרה רבה,

אביגיל אחירם

נס ציונה

תמוז, תשע”ט (יולי 2019)

המלצות על קייטרינג לחתונה

לא יכולנו לצפות לשירות יותר טוב מזה.

קיבלנו אירוע כאילו ראובן עשה למען ילדיו. ראובן לא רק שדאג להסעיד את אורחנו, גם עזר לנו לעצב ולהקים את הגן ואת סידורי הישיבה שבחרנו. מצאנו את החברה הזו ואת ראובן לאחר שחיפשנו חברת קייטרינג לאירועים קטנים באינטרנט. ואכן קיבלנו אירוע בינוני (100 איש) ואינטימי להפליא. המחמאות מאורחינו לא מפסיקותת להגיע – על זה שזו הייתה החתונה המיוחדת והטעימה שהם היו בה אי פעם.

המזנון היה נעים לעין – מעוצב בעדינות, לא עמוס מידי ולא ריק מידי. המלצרים כמעט ולא הורגשו ועם זאת לא היו ערמות של כלים, האוכל והשתייה היו מרועננים באופן תמידי. האוכל היה ערב לחיך והתפריט קלע לטעמנו. הקינוחים היו ברמה של גורמה.

ציון לשבח אחד גדול לראובן ולצוות שלו, שלמרות הטמפרטורה הלוהטת של 38 מעלות, ללא מזגנים, ללא מאווררים, הם עבדו ללא חת, הקימו את האירוע, שירתו את האורחים, וגם קיפלו וניקו אחריהם כאילו לא היו שם.

כשפגשנו את ראובן לראשונה הוא הפתיע אותנו בפשטותו ובתמימותו, ועם הדרך הבנו שהוא באמת כזה, כאשר אחרים נתנו לנו הרגשה שאנו חייבים להם: את האירוע, את השמירה על היוקרה שלהם, העיצוב שלהם, וראובן בא בגישה של מה הוא יכול לעשות בשביל להגשים את החלומות שלנו – והם התגשמו מעבר לכל דמיון.

(מתוך חוות דעת באתר mit4mit)

קייטרינג תמרים עשו לנו את האירוע!

התחתנו בבית הוריו של רון ולאחר שבדקנו מספר חברות קייטרינג לחתונה החלטנו ללכת על תמרים. ראובן הצטייר לנו כאדם אמין ולבבי כבר משלב שיחת הטלפון וכשראינו את התפריט נדהמנו מהמגוון הרב של מנות גורמה איכותיות ומיוחדות ושנראות כל כך יפה! בטעימות כבר היה ברור לנו שקיבלנו את ההחלטה הכי נכונה שיש. האוכל פשוט מדהים!

בחרנו קייטרינג חלבי (כי מרבית האורחים שלנו צמחוניים) ומעולם לא ראיתי קייטרינג חלבי כל כך עשיר וטעים – להתעלף מהפטריות הממולאות ומהקישים שלהם! בנוסף הם מקדישים המון מחשבה גם לצורת הגשת המזון ולעיצוב של עמדותת האוכל ולא היה אורח אחד שלא החמיא לנו על האוכל המדהים (היו כאלו שחשבו שמסעדת גורמה אחראית על האוכל…)

מיכל ורון

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: