חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קייטרינג חלבי כשר למהדרין בהשגחת בד”צ

חברת קייטרינג תמרים מציעה לכם קייטרינג חלבי כשר למהדרין, בהשגחת חוג בד”צ חתם סופר פתח תקווה. 

קייטרינג תמרים מציע לכם להנות מתפריט חלבי כשר למהדרין, ברמה הגבוהה ביותר בישראל. אנחנו בקייטרינג תמרים מאמינים כי לא צריך לבחור בין איכות לבין קייטרינג בד”צ חלבי כשר למהדרין, ומציעים לכם את השילוב המושלם בין השניים. תפריטי קייטרינג חלבי כשר למהדרין של קייטרינג תמרים, מאושרים על ידי בד”ץ חתם סופר פתח תקווה, ומתאימים לכל אירוע שבו לא תרצו להתפשר הן על הכשרות והן על האיכות.

קייטרינג חלבי כשר למהדרין לאירועים​

אם ברצונכם לחגוג ברית לאחר תפילת שחרית, בת מצווה, חתונה או אפילו מסיבה מרובת משתתפים ומעוניינים לתת לאורחים שלכם ארוחה טעימה, מעוצבת וכשרה למהדרין, קייטרינג תמרים מציע לכם את הפתרון המושלם.

בקייטרינג חלבי כשר למהדרין של תמרים, תוכלו לבחור בין הגשה במזנונים לבין תפריטי קוקטייל וכן ממגוון המטעמים של קייטרינג תמרים הכוללים מינים רבים של פשטידות, גבינות, קישים, סלטים וקינוחים, מנות צמחוניות ודגים.

קייטרינג חלבי כשר למהדרין כולל את כל מה שיכלתם לחלום עליו בקייטרינג לאירוע – מעמדות קבלת פנים ועד לקינוחים איכותיים, ומטעם חלומי ועד מראה מלבב ומעוצב.

אם אתם רוצים אירוע יוקרתי מבלי להתפשר על האמונה שלכם או של אורחיכם, קייטרינג תמרים הוא הקייטרינג בשבילכם.

לקריאה נוספת על הקייטרינג החלבי שלנו, לחצו כאן.

חוג חתם סופר

קייטרינג חלבי כשר למהדרין לעסקים

בעסקים רבים בישראל ישנם עובדים ששומרים על כשרות, בדרגות שונות. בחירה בקייטרינג חלבי כשר למהדרין של תמרים, תאפשר לכם לוודא שכל עובד ירגיש חופשי לטעום מהתפריט שהזמנתם, וכי כולם יהנו ממנות מעניינות, איכותיות, טעימות ומעוצבות לעילא.

גם באירועי חברה, כנסים והפקות כדאי לבחור בקייטרינג חלבי כשר למהדרין שיתאים לכל באי האירוע או הכנס. כאשר אתם בוחרים קייטרינג חלבי כשר למהדרין אתם משדרים ללקוחות שלכם שחשבתם על כל אחד ואחד מהם, גם בהינתן מגבלות כשרות. אורחיכם ידעו להעריך זאת, בעיקר משום שהאיכות, המראה והטעם ינעמו להם מאד.

אם אתם מעוניינים באירוע אלגנטי, תוכלו לבחור במסגרת תפריטי הקייטרינג הכשר למהדרין, מגשי אירוח הכוללים פינגר-פוד אלגנטי, או תפריט קוקטייל במסגרתו המלצרים של קייטרינג תמרים יעברו בין האורחים ויציעו להם ממבחר המנות שתבחרו.

נשמח להציג בפניכם את תפריט הקייטרינג חלבי כשר למהדרין שלנו, ולהיות חלק מהאירוע שלכם.

שאלות נפוצות

תמרים הינו קייטרינג המושר ע”י בד”ץ חתם סופר פ”ת.

את צילום תעודת הכשרות צירפנו גם כאן.

אנחנו מציעים את 2 השירות.

תוכלו להזמין עמדות הגשה עם צוות מסביר פנים ואדיב. תפאורה במלוא הדרה ושירות לבבי.

ניתן להזמין מגשי אירוח מצולחתים וגדושים בכל טוב.

אנו מכינים את מגשי האירוח בסמוך למועד האירוע, ומוציאים משלוח ישירות אליכם.

קייטרינג תמרים פעיל בכל רחבי הארץ.

אז על מה דיברנו כאן 🙂

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: