חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

5 טיפים לבחירת עוגה ליום הולדת

שוב הגיעה התקופה המשמחת הזאת בשנה ואחד מבני המשפחה או החברים הקרובים עומד לחגוג את ציון יום ההולדת שלו, ואתם רוצים להפתיע עם עוגה מיוחדת ומרשימה אשר תהפוך את החגיגה של האירוע המשפחתי לשמחה אף יותר.

ישנם המון סוגי עוגות שונות שלפעמים יכאב הראש רק מלחשוב על זה, במיוחד עבור זה הכנו את הכתבה הבאה, בה תוכלו למצוא עצות שימושיות לבחירת העוגה המושלמת.

עוגת יום הולדת – סוגים וטעמים

מבין כל הסוגים השונים והטעמים הנפלאים והמגוונים של העוגות השונות, עלינו יהיה בסופו של דבר לבחור רק אחת.

כדאי להתייעץ עם החברים ובני המשפחה הקרובים של החוגג לגבי הטעם של העוגה, בין אם מדובר בשוקולד, וניל או אולי עוגת גבינה, אם נקלע לטעם הנכון, עברנו משוכה אחת חשובה.

נסו לבחור בטעם אשר יכול להתאים לכל החברים ובני המשפחה אשר יגיעו לאירוע.

לפעמים נוכל לראות מקרים אשר בהם נער או נערת יום ההולדת אוהבים מאוד עוגות בטעם יחודי, אך שאר החברים לא מתחברים לטעם כל כך.

כאשר מדובר בילדים, נסו לדבוק בטעמים המוכרים.

את סוג העוגה תוכלו לבחור לפי ההיכרות שלכם עם זה שהולך לנשוף על הנרות.

ישנם עוגות מעוצבות לפי קונספט מיוחד, עוגות יפות בעיצוב קלאסי עם תוספות מפתיעות ועוגות צבעוניות ושמחות אשר יכילו שלל מרכיבים מסקרנים.

עוגות מעוצבות ליום הולדת

במקרה וישנו נושא מסוים אשר אתם יודעים שחוגג היום הולדת קשור אליו במיוחד, נסו לחשוב על דרך מיוחדת להכין או להזמין עוגת יום הולדת מעוצבת.

לדוגמה – אם מדובר בילד אשר אוהב במיוחד את עולם הכדורגל, תוכלו להזמין עוגה אשר תהיה מעוצבת כמו מגרש כדורגל, או אולי עלמת החן הצעירה מרגישה מאוד מחוברת להלו קיטי ולכם תהיה את ההזדמנות לבקש עוגה מעוצבת בצורת החתולה המפורסמת.

ישנם המון סוגים שונים של עיצובים לעוגות יום הולדת.

בעוד ישנם מאפיות אשר מחזיקות במומחיות ארוכת שנים של עבודה עם בצק סוכר, מה שמאפשר להם להכין צורות מיוחדות, תוכלו למצוא גם אנשים אשר בוחרים להכין את העוגה בעצמם לפי הצבעים או הטעמים של הנושא המתבקש.

הזמנת עוגות יום הולדת – מומלץ?

כאשר אתם מעוניינים להפיק מיום ההולדת הזה את המיטב, ואתם רוצים שהעוגה תהיה מקושטת ומעוצבת הצורה יפה ומשמחת, יהיה זה כדאי להזמין עוגות יום הולדת מקונדיטוריה מקצועית ומנוסה אשר תוכל לבצע את העבודה הטובה ביותר.

תוכלו לראות את העבודות הקודמות של כל מאפיה כדי להחליט באיזה מהן תבחרו.

במקרה ועדיין אין לכם רעיון קונקרטי לעיצוב הייחודי של העוגה, תוכלו להתייעץ עם צוות המומחים במאפיה כדי לחשוב על רעיונות של לקוחות עבר.

לפעמים תוכלו לשמוע על עוגה מיוחדת במינה אשר מתאימה לחוגג כמו כפפה ליד והיא תהפוך לעוגה אשר לא תישכח במשך שנים רבות.

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: