חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
כריכונים

כריכים טעימים לבית הספר ולעבודה – המלצות

כריכים יכולים להחשב כארוחה משביעה וטובה, אם משלבים בה ממרחים מגוונים, ירקות, גבינות או נקניקים. כמי שמומחים בהכנת כריכים לאירועים עסקיים, החלטנו להציע לכם מבחר של הצעות לכריכים שתרצו לקחת לעבודה או לשלוח עם הילד לבית הספר.

הבסיס לכריך איכותי הוא רכיב הבצק עליו מתבסס הכל. לא חייבים לבחור בלחם הרגיל והמשעמם, אלא אפשר להתפרע עם מגוון רעיונות שונים:

  • פוקאצ’ה
  • בייגל קנוי
  • קרואסונים ריקים שנותרו בבית מיום האתמול
  • לחמים תוצרת בית שתכינו בעצמכם

כריכים מומלצים

ילדים לא אוהבים את התחושה של עגבניה ואת הרטיבות שהיא עושה לכריך. אם בכל זאת תרצו לתת להם עגבניות בתפריט שלהם, תוכלו להשתמש בצימוקי עגבניות ולשלב אותם בכריך הכולל גבינה בולגרית או פטה רכה, חסה או עלי בייבי, צימוקי עגבניות ופרוסות מלפפון בכריך שלכם תוכלו לשים גם טפנד שישדרג את הארוחה שלכם פלאים.

אם הילדים שלכם אוהבים פיצה, תוכלו להשתמש בממרח עגבניות, לפזר מעל גבינה צהובה זיתים ותוספות אהובות נוספות, לקלות מעט בתנור או בטוסטר ולשלוח אותם עם כריך שהוא הגרסה הבריאה לפיצה. ילדים רבים אוהבים רוטב פסטו, וניתן להשתמש גם בו להפיכת הסנדוויצ’ים למושקעים וטעימים. כריכים עם חביתה, רוטב פסטו וחסה יכולים להוסיף עניין לארוחת הבוקר של הילד ושלכם.

נקניקים איכותיים יכולים גם הם להשתלב היטב בכריך לבית הספר. במקום החומוס המיתולוגי, נסו לשלב אותם עם טחינה ביתית ומלפפון חמוץ, ואולי גם עם סלט כרוב אדום אם הילדים ואתם אוהבים זאת. גם חרדל הולך טוב מאד עם נקניק, וכריך שכולל גם חסה ועגבניות טריות יכול לתת לכם כוחות לכל שאר היום.

אם אתם רוצים להתפנק, שלחו את הילדים ואת עצמכם עם כריך שעשוי מקרואסון חמאה ריק, שממולא בסלט ביצים, עירית קצוצה, זיתים מגולענים ועלים צעירים. אמנם זהו לא הכריך הכי בריא בעולם, אבל הוא ההמלצה שלנו לימים קשים, כאלו שבהם עולה הצורך בפינוק.

חברת קייטרינג תמרים מומחית בשירותי קייטרינג הכוללים אספקת כריכים לאירוח ומגשי אירוח חלבי למסיבות ואירועים

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: