חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וילה במושב בפאתי ירושלים

וילה במושב בפאתי ירושלים

זוגות והורים משקיעים זמן רב במציאת מקום נעים, נגיש, מיוחד ושעושה את האווירה הנכונה. קייטרינג תמרים הינו קייטרינג הבית של גן אירועים ייחודי וקסום הנמצא במושב בפאתי ירושלים.

החיבור בין קייטרינג תמרים, שהינו קייטרינג לאירועים קטנים ומיוחדים הוא חיבור אידיאלי שכן האירועים בוילה מיועדים לכ-200 מוזמנים והווילה עצמה מארחת באירועי החורף כ-70 מוזמנים.

קייטרינג ומקומות לאירועים

כאשר מחפשים גן אירועים מחפשים בדרך כלל את הקרבה לטבע. הוילה מציעה את הנוף ההררי הירושלמי המהפנט ובגן נטועים עצי גפן, זית ופרי המקנים לוילה אווירת נוף קדומים. אל המארג המושלם הזה מצטרפות מנות השף המוקפדות והאיכותיות של קייטרינג תמרים העשויות מחומרי גלם איכותיים, מנות המשלימות עבור באי האירוע את תחושת החוויה המושלמת.

בלב המדשאה המוריקה נמצאת בריכת שחיה גדולה ומרשימה וכן בסמוך נמצאים מגרשי כדורגל וכדורסל שהופכים את הוילה למקום מושלם לאירועים מכל סוג – מאירועי חברה ועד אירועי חתונה בראש צעיר ושמח.

העיצוב של הוילה הוא עיצוב וינטג’ שנאסף בקפידה על ידי בעלת הבית. עיצוב זה מתכתב אף הוא עם אופי המנות המוגשות על ידי קייטרינג הבית, שכן הן משלבות קלאסיקות וטוויסט מודרני בו זמנית.

כבר בכניסה תרגישו כי מדובר במקום לאירוע השונה משמעותית מכל מה שהכרתם. את דרככם תלווה גדר מאבן ירושלמית בגדלים ובצבעים שונים, עצי ירושלים המוריקים ילוו אתכם וישמחו את לבבכם, ניחוחות המטעמים של קייטרינג תמרים יציפו את אפכם, וגן האירועים ישבה את עיניכם כמו שלא חוויתם בשום מקום אחר.

נגיעות של בית

אלמנט נוסף ההופך את הוילה לבחירה המושלמת לאירוע הוא הביתיות והחמימות. הוילה אינה אולם אירועים סטנדרטי שבו החגיגה שלכם הינה אחת מני רבות, אלא מקום מלא בחום ובאהבה וקייטרינג תמרים יסייע לכם להרכיב תפריט קייטרינג מושלם עבורכם מתוך מגוון תפריטי הקייטרינג אותו הוא מציע, הכוללים קייטרינג חלבי, קייטרינג בשרי, ברביקיו ועוד.

קייטרינג תמרים יסייעו לכם להגשים כל חלום בכדי שהאירוע שלכם יהיה בדיוק כמו שחלמתם וכמו שמגיע לכם לחוות. לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום בטלפון 077-9965385 או באמצעות “צור קשר“.

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: