חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כך תתכננו אירוע בטבע עם קייטרינג מושלם

עד לא מזמן, אירועים היו נחגגים אך ורק באולמות מפוארים. חתונות, בריתות, בר ובת מצווה, הכל תמיד היה תחום בתוך ארבעה קירות.

אלא שבתקופה האחרונה יותר ויותר אירועים מתקיימים גם מחוץ לאולמות האירועים ויוצאים החוצה אל הטבע. בין אם משום שהפקת אירועים בטבע נחשבת למיוחדת יותר, עם שפע של אפשרויות להתאמה אישית על פי רצון בעלי האירוע, או פשוט משום שהיא פחות יקרה, שהרי רוב השטחים הטבעיים ניתנים לשימוש בחינם וכך נחסכת עלות האולם.

עם זאת, הויתור על שירותיו של אולם מחייב את בעלי האירוע לבצע תכנון מעט יותר מפורט.

לדוגמה, אם תרצו לקיים חתונה באולם תוכלו להיות בטוחים שיש בו מטבח עם מכשירי חשמל, כלי בישול וכדומה, כך שהמנות תצאנה אל האורחים כשהן חמות וטריות.

לעומת זאת, חתונה בטבע פירושה הקמה של מטבח ארעי, הפעלת גנרטורים, שינוע מכשירי חשמל וציוד בישול, התחשבות בתנאי מזג האוויר ובתנאי השטח וכן הלאה.

אל תתנו לזה להרתיע אתכם, כל אירוע משפחתי הוא משמח מטבעו, אבל קיומו בטבע מוסיף לו נופך מיוחד אפילו יותר.

למעשה, ככל שזה נוגע לקייטרינג, אם בחרתם את חברת הקייטרינג הנכונה אתם יכולים להיות רגועים שאתם בידיים טובות – כל עוד תבצעו תיאום ציפיות ותעדכנו את החברה במספר פרטים חשובים ביותר אודות האירוע שלכם:

באיזה אירוע מדובר?

קייטרינג של חתונה בטבע אינו דומה לקייטרינג של אירוע עסקי תחת כיפת השמיים. סוג האירוע אמנם אינו מחייב תפריט מסוים, אולם כן יש לו השפעה על אופיין הכללי של המנות ואופן ההגשה, מהם נגזרת גם ההיערכות הלוגיסטית שלקראת האירוע עצמו.

כמו כן, אם אתם זקוקים לסיוע בבחירת המנות המתאימות ביותר לאירוע שלכם, יש לכם עם מי להתייעץ.

מהו מיקום האירוע?

המיקום הוא האלמנט המשפיע ביותר על ההיערכות הלוגיסטית, משום שאירוע בטבע יכול להתקיים בתנאים שונים: חול רך של חוף ים, אדמת טרשים מדברית או שיפוע של גבעה ירוקה.

אמנם ניתן לקיים אירוע בכל תנאי שטח, אולם ככל שתיידעו את חברת הקייטרינג מוקדם יותר, כך יקל עליה להיערך לכך.

כמה אורחים יגיעו?

אם אינכם יודעים כמה אורחים בדיוק יגיעו, אתם בוודאי יודעים כמה אורחים הזמנתם.

אל תיקחו סיכון שתיתקעו עם מעט מדי מנות, ומאידך אל תנפחו מדי את מספר המנות הדרושות שכן הן עדיין עולות לכם לא מעט כסף.

מתי מתקיים האירוע?

כמו בתכנון של כל אירוע, יש חשיבות רבה לתאריך ולזמן. ראשית משום שעליכם לוודא שחברת הקייטרינג אכן פנויה במועד שבו קבעתם לערוך את האירוע.

שנית, משום שהתאריך עשוי להשפיע גם הוא על ההיערכות מבחינה לוגיסטית (למשל, לקחת בחשבון את הסיכוי לגשם או לשרב), ושלישית משום שהשעה ביממה עשויה להשפיע על התפריט, על המרכיבים בו ועל הציוד שיש לשנע אל השטח בכדי להכין אותו.

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: