חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרמת כוסית לראש השנה

הרמת כוסית היא דרך נהדרת לציין את בוא החג באופן חגיגי. כשהרמת הכוסית משלבת בין אוכל טעים, מגוון ואיכותי לבין איחולים או פרגונים על הצלחות, בטוח שכל המשתתפים באירוע יצאו ממנו עם חיוך. 

הרמת כוסית עם כיבוד איכותי​

אנו בקייטרינג תמרים מציעים לכם כיבוד איכותי, מגוון ומעניין. ניתן להזמין גם קייטרינג גלאט כשר וקייטרינג חלבי כשר למהדרין, במחיר נוח לכל כיס ועם טעם נפלא.

לאור ניסיון העבר בקייטרינג תמרים, בנינו השנה מודלים המציעים אפשרויות טובות ומכובדות בדרגות מחיר שונות לבחירתכם ולפי תקציבכם.

 <<< לצפייה בתפריט לחצו כאן >>> 

התקשרו 03-5508422 לקבלת פרטים אודות קייטרינג להרמת כוסית ולקבלת הצעת מחיר. בנוסף, ניתן לפנות אלינו בתיבת “צור קשר“. 

קייטרינג להרמת כוסית ​

רגע לפני בוא החגים, לקראת השקה של עסק או מוצר חדש, רגע אחרי זכייה בפרס חשוב,– קחו לכם רגע ל”הרמת כוסית”. הרמת כוסית הוא בדרך כלל אירוע עם לא מעט מוזמנים, ופרט ליין ומשקאות, חשוב שיהיה גם כיבוד טעים באירוע.

הרמת כוסית לחיים – מתי כדאי לציין אירוע עם הרמת כוסית?

  • הרמת כוסית לראש השנה – נהוג לחגוג ולציין את חילופי השנה העברית והגעת החגים – במוסדות חינוך, בתי עסק, ארגונים וחברות.
  • הרמת כוסית לחג פסח – האביב בפתח, ואיתו בדרך כלל גם חופשה, וציון דרך של מחצית השנה העברית – זמן טוב לחגוג בהרמת כוסית לחג, מלווה בברכות לחג שמח!
  • השקה או פתיחה חגיגית – פתחתם עסק? משיקים מוצר או שירות חדש? הזמינו את העובדים או את הלקוחות לפתיחה חגיגית, אירוע השקה מלווה בהמרת לחיים. באירוע שכזה חשוב להקפיד ולדאוג לכיבוד מכובד ועשיר.
  • פרידה מעובדים ותיקים או עובדים שיוצאים לפנסיה.
  • הרמת לחיים לרגל חילופי מנהלים, או הצטרפות של עובדים חדשים.
  • הרמת כוסית משפחתית – חוגגים יומולדת עגול, ברית, בר מצווה, חתונת הכסף ו…. לא חסרות סיבות לחגוג. בהרמת כוסית משפחתית, תוכלו לשלב מנות פינגר פוד ומגשי כיבוד שעונים לטעמם של בני כל הגילאים – מקישים ופשטידות, ועד סלטים, מרקים ומנות ממטבחי העולם, כדוגמת סושי, לזניה, או ירקות אנטיספטי.

טיפים לבחירת כיבוד מוצלח להרמת כוסית

  • כשרות – התאימו את אירוע הרמת כוסית במשרד לכמה שיותר אנשים, הן מבחינת התוכן והן מבחינת הכיבוד והאוכל. אנו בקייטרינג תמרים מציעים מגשי אירוח מגוונים וארוחות קלות או מלאות למגוון רחב של אירועים וטעמים. זקוקים לאירוח ברמת כשרות מסוימת? אנו מציעים קייטרינג חלבי כשר למהדרין או קייטרינג גלאט כשר, על פי הצורך.
  • הרמת כוסית במשרד – אירוע שכזה דורש היערכות מתאימה. אם מקיימים הרמת כוסית במשרד, רצוי לוודא שיש מקום מתאים לכך – אולם או חדר ישיבות, שבו ניתן לפרוש שולחנות עם תקרובת וכיבוד. אנו בקייטרינג תמרים מציעים שירות של שולחנות מלאי כל טוב ומעוצבים לאירוח, או שירות של מגשי אירוח טעימים ועשירים להרמת לחיים.
  • בחירת מנות שמתאימה לאירוע – אירוע הרמת כוסית יכול לקלוע לטעמים מגוונים של האורחים או המוזמנים. אם זהו אירוע עסקי מכובד וייצוגי, הזמינו בהתאם מנות קלאסיות, מרשימות ועשירות. לאירוע משפחתי, כמו עלייה לתורה או ציון יום נישואין, ניתן להזמין כיבוד קליל ועממי, או לשלב מנות ממטבחים שונים ואוכל ייחודי כדוגמת מאכלי עדות – קובה, עלי גפן, מאפים קטנים ומטריפים, וכמובן – קינוחים מעולים.
  • לאירוע הרמת כוסית לשנה החדשה או לציון אירוע כלשהו בעבודה, חשוב לדאוג גם למשקאות מתאימים – קלים, ללא הרבה אלכוהול, וכן לאלטרנטיבות מתאימות למי שאינם מעוניינים לשתות אלכוהול ויין, או למי שצריכים לנהוג או לעבוד בסוף האירוע.

רוצים לחגוג בהרמת כוסית לחג? מחפשים כיבוד להרמת כוסית מכובדת וייצוגית או לאירוע בחיק המשפחה?

השאירו פרטים או התקשרו 03-5508422 ונשמח להתאים לכם כיבוד להרמת כוסית, שהוא הרבה מעבר למצופה.

ליצירת קשר, הזמנות ובירורים: